Avatar billede hansen Nybegynder
21. februar 2000 - 10:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Zip på MAC

Findes der et program på en Mac som kan indpakke/udpakke filer a la ZIP til windoms ?

Skal bruges til en hjemmeside hvor der kan downloades nogle billeder ved tryk på link.

Gerne et eller andet som er standard på Mac'en.
Avatar billede diktator Nybegynder
21. februar 2000 - 10:47 #1
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. februar 2000 - 18:54 #2
MacZipIt er udemærket program, men det er langt fra de færreste der har det. Brug det der hedder stuffit. Du kan sikkert også finde det på tucows.

skjoldet
Avatar billede diktator Nybegynder
21. februar 2000 - 21:42 #3
skjoldby >> Jeg mener ikke man kan åbne Windows Zip filer med stuffit på Mac!?

Men det er jo selvfølgelig heller ikke det han ber om. Kun a la ZIP. :)
og så er stuffit jo væsentlig  en bedre standard ..

Jeg mener at freeware versionen hedder Stuffit Light.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. februar 2000 - 22:58 #4
Ja det var nemlig der jeg ville hen. stuffit KAN ikke åbne zips. Men det letter jo arbejdet hvis han kun skal pakke det i et program og på en platform.
Avatar billede warnich Nybegynder
28. februar 2000 - 09:19 #5
StuffIt til Mac kan i den grad både åbne og kreere zips. Eller lave selvudpakkende exe-filer for den sags skyld. Tsk !
Avatar billede lafemme Nybegynder
11. april 2000 - 13:09 #6
StuffIt's Expander er løsningen.
En del af StuffIt-pakken.
Warnich har ret!!!!!!!!!