Avatar billede hebj Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:33 Der er 8 kommentarer

Program til CD-brænder

Er der nogen der kan anbefale et program til brænding af cd\'er på en ekstern Plextor brænder, programmet må gerne være på Dansk og naturligvis gerne et gratis program.
Avatar billede knarf Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:39 #1
Nero burning rom eller easy cd creator! det er begge to nogle gode programmer! men easy cd creator er nok det mest bruger venlige! det fås også på dansk :-)
Avatar billede gitrian Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:40 #2
Jeg vil lige indskyde at man også kan få en dansk sprogpakke til Nero
Avatar billede bbs Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:41 #3
Adaptec easy CD Creator er et hamrende godt program, det har et utrolig proffesionelt design, og er generelt et must.
Du kan brænde i alle formater, og på alle skiver.
Avatar billede podata Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:42 #4
Nero kan også fås på dansk.
Avatar billede hebj Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:43 #5
Kan det downloades fra internet ???
Avatar billede bbs Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:47 #6
Nej, men kan købes på www.edbpriser.dk/software.asp
Avatar billede bbs Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:48 #7
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 15:37 #8
Adaptec easy CD Creator kan ikke brænde bin/cue

hvis du har brug for at brænde det vil jeg anbefale fireburner .. det er rigtig godt både til mp3>wav og iso=bin/cue og så fylder det under 1mb
www.fireburner.com

nero er nok det program der har flest muligheder men det er ikke altid brugervenlidt .. man skal lige sætte sig ind i det
www.nero.dk

easy cd creator er rigtig nok godt til cd copy/ brænde iso=.iso og til at brænde mp3 .. men programmet koster en del og fylder en del .. jeg mener at du kan få langt bedre til billigere priser
www.adaptec.com
winoncd er også et godt program .. det minder en del om nero og easy cd creator ..
http://www.roxio.com/en/support/wocd/