Avatar billede bacardil Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:54 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

programmør søges

Hej,

Søger en php programmør, men findes der andre gode sprog som kan aktivere sig selv eks. kl. 24 hver aften, så kan de også bruges.

Hvad ville det koste at få et http://hot.chart.dk´system, det skal være 99% det samme.
Avatar billede fireworld Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:01 #1
hmmmmm send en email til mads@fireworld.dk eller ICQ mig på 70173175

så kan vi snakke sammen om det...

Avatar billede freefreelancer Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:01 #2
7000 kr!
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2001 - 12:03 #3
bacardil> tdaugaard har lavet et hotornot system i ASP, det er gratis at hente og bruge..
Avatar billede engberg Juniormester
10. oktober 2001 - 12:07 #4
Hvis du kan bruge noget der ligner http://engberg.whitehat.dk/hotnot/ så kan vi sagtens snakke om det på kasperengberg@hotmail.com

Jeg ER klar til at modificere det efter ønsker og designet er meget næmt at ændre via en enkelt fil...

e.
Avatar billede blood Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:10 #5
bacardil >> Pg kan da heller ikke aktivere sig selv....
Det man sætter til at aktivere filen er eks cron men den kan da aktivere alle andre filer
Avatar billede blood Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:10 #6
Også filer fra andre servere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:13 #7
blood> Tak for info´en.  Men det var også det der var min tanke.
Avatar billede blood Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:21 #8
Pg = php :o)

Hvis du så kan bruge tdaugaard\'s hot or not system kan jeg eventuelt sætte cron til at køre dine filer klokken 24

Download: http://www.tdaugaard.dk/x/hon11.zip
Demo: http://tdaugaard.place.nu/
Tdaugaard siger at ASPImage på hans server ikke køre lige nu så den virker ikke optimalt. (Tror det er billede resize)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:24 #9
Har lige checket download URL just in case og den er:

http://www.tdaugaard.dk/hon11.zip
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:02 #10
skal det laves i PHP kan du kontakte undertegnede. Du kender allerede min mail :)

PS. PHP kan IKKE aktivere sig selv, der skal et program eller en event til at aktivere PHP - på unix servere er dette ofte vha. crontab\'ben

/ Lars
Avatar billede fc132 Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:07 #11
tdaugaard hvordan få man det til at virke når man kun har asp? jeg har php/mysql  men ik asp/mysql..
hvordan for jeg dit til at funke?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:10 #12
fc123, mit Hot Or Not system virker kun på Windows 2000 maskiner med IIS, der kan køre ASP.
Avatar billede fc132 Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:50 #13
ok.. :( damn.. må finde et andet et..
Avatar billede clausmort Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:08 #14
Der ligger et gratis PHP-script på www.hotscripts.com du kan modificere - ligner stærkt det engberg har brugt, dog ligger man med det fra hotscripts bare URL\'en på billedet ind, frem for direkte at uploade det..
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:54 #15
Tak, men jeg skulle bruge en til at lave et system for mig. Det skulle ikke være et Hot´n Not system, men for at sammenligne priser så valgte jeg et system som alle kunne byde på.

Tak for jeres indlæg ;o)