Avatar billede holstedpalle Nybegynder
27. maj 1999 - 16:05 Der er 2 kommentarer

Extents i Poet-database

Ved du hvordan jeg ved hjælp af indlejret OQL i et Java-program kan spørge en Poet(5.1 Demo)-database, hvilke Extents, der er.
Avatar billede svinth Nybegynder
28. maj 1999 - 09:42 #1
Nej
Avatar billede fri Nybegynder
13. juni 1999 - 02:43 #2
Ok hej palle: ?poet-java 5.1 + database
Ok jeg bliver helt tom i hovedet Meen
gik ind på :http://www.deja.com/
under discussions og søgte på
[java oql      ]
Og der kom en hel del, bla. fra Forumer.
Udrag at det jeg fandt:
Det er nok ikke lige det du søgte, men der var meget.
Som sagt jeg er helt tom ang:Poet

>I am having a problem with POET-JAVA, (version 5.1) - when I explicitly
>specify a package for the classes to go in the POET database OQL in the
>developer dies horribly
---- klip ----

Sounds strange. It has nothing to do with the CLASSPATH because POET Developer is a C++ tool. You should contact POET Tech Support
(support@poet.de for Europe or support@poet.com for the rest) or post
a more detailed error description to the POET hosted newsgroup
poet.public on the server news.poet.de.

Klaus