Avatar billede kbj25 Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:54 Der er 6 kommentarer

hjælp please

hej.
Jeg har et stort problem med min nye maskine. Når jeg instalere windows 98 skriver den SUWIN fejl An error has occurred in your application. If you choose ignore you should
save your work in a new file. If you choose close, your application fejlkoden hedder Gdi.exe  0016:0d7a. Er der nogen der ved hvad dette skyldes
Avatar billede jacobchr Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:58 #1
Installere du fra harddisk kan det skyldes at filerne er skrivebeskyttet. Har oplevet denne fejl selv.
Men hvor langt henne i installationen er det ?

/jacob
Avatar billede dalle777 Nybegynder
09. oktober 2001 - 21:02 #2
Det kaldes windows blaa skaerm

Well blaim Bill Gates
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. oktober 2001 - 21:04 #3
Hvad med at skrive spørgsmålet i spørgsmålsfeltet når du spørger, eller bare et hint om hvad den handler om.. det ville specielt være rart, nu hvor eksperten kører så langsomt!
Avatar billede ild Nybegynder
10. oktober 2001 - 08:32 #4
Prøv at kopiere din WinCdrom over på et bibliotek kaldet c:/windows/option/cabs.
Install (eller setup) herfra. Så skulle det gerne køre. Hvis ikke er det en Hardware fejl.
Avatar billede soul-c Nybegynder
10. oktober 2001 - 10:41 #5
ikke for noget. men hvis du har købt en ny
maskine, altså en forholdsvis hurtig en, hvorfor
så køre 98, og ikke udnytte den ordentligt.

så hellere installere 2000 eller XP, hvor du kan
være sikker på at udnytte hele maskinens \"kraft\"
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:00 #6
dalle777 .. faktisk kaldes det \"dødens blå skærm\" eller \"blue screen of death\" hvilket jo egentligt betyder det samme *G*