Avatar billede glenn Nybegynder
27. maj 1999 - 15:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

CTRL-ALT-DEL !!!

Hvordan forhindrer jeg brugeren i at kunne trykke ctrl-alt-del og stoppe programmer ???
Avatar billede hojben Novice
27. maj 1999 - 15:56 #1
Puuu ha den er sq svær... hvorfor vil du dog også det??
Avatar billede veronica Nybegynder
27. maj 1999 - 15:57 #2
ja, det er da en syg tanke !! Hvis programmet af en eller anden årsag er ustabilt skal man vel kunne afbryde det ..
Avatar billede glenn Nybegynder
27. maj 1999 - 16:00 #3
Ja, det er den! Lang historie kort:
Jeg har en masse pc'er der kører med Novell's Application Launcher og jeg har fjernet ALLE muligheder for at pille ved systemet. Men jeg har nogle programmer der kører i baggrunden og logger informationer og disse kan lukkes ned ved ctrl-alt-del og 'afslut job'. Thats why!
Avatar billede evj Nybegynder
27. maj 1999 - 16:04 #4
Hvilken programmer snakker vi om ??
Avatar billede glenn Nybegynder
27. maj 1999 - 16:07 #5
Det er uvedkommende hvilke programmer det er, men de kører i baggrunden.
Avatar billede veronica Nybegynder
27. maj 1999 - 16:12 #6
Mon ikke du skal finde løsningen i din Novell Application Launcher ??
Avatar billede blackout Nybegynder
27. maj 1999 - 19:39 #7
Jeg har lavet et program er slår følgende fra :

ctrl-alt-del
ctrl-tab
ctrl-esc

Hvis det er det du søger, kan jeg da send det. Spørgsmål så bare skriv her eller til min e-mail:

blackout6@hotmail.com
Avatar billede kettnovitch Nybegynder
27. maj 1999 - 21:46 #8
Hvem er brugeren, dig?
Hvis det er andre kan du jo sørge for at enten: Lad være med at andre kan bruge din PC.
Eller lav en kode, så kun du kan komme ind i programmer.
VH KK
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 1999 - 19:44 #9
>blackout

Kan du ikke sende det til mig på
edb-hjelpen@sol.dk
Avatar billede gigy Nybegynder
29. maj 1999 - 21:04 #10
Hvorfor ? eller's har jeg et  program jeg sender det til dig!
Avatar billede glenn Nybegynder
31. maj 1999 - 15:01 #11
Blackout sparkede for hårdt med sit program. Novell Application Launcher sørger for at brugeren KUN kan starte de programmer op jeg giver lov til og programmet sørger for at brugeren ikke kan trykke ctrl-alt-del!
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 1999 - 21:51 #12
>BlackOut

Har du glemt mig.
Jeg får dine E-mails tilbage i hovedet, som er der ikke findes nogen blackout6@hotmail.com

mvh.
Leif
e-mail: edb-hjelpen@sol.dk