Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win Me tenger frostveske---!

har nå lest mange innleg og svar her om Win Me som går opp i røyk og fryser seg blå.har også disse problemer,  KERL32.dll--feil. Wmplayer--lukker- Blå skjerm--frees. hadde en 128MB Pc133 ram brikke + 1 32MB PC100 ram brikke,(kan disse blandes?)har nå fjernet 32MB brikken (hjelper ikke)har et SCSI kort til Scanern som ikke er i bruk kan d være den ??---------Har en slave disk på maskinen som også har WinMe innstalert,har nå fjenet denne og har i skrivende stund enda ikke fått feil med WinMe (noe som ellers vil ha skjed for en stund siden)hva er mest trolig ??
Avatar billede francke Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:49 #1
Hvad kører på maskinen nu ?
Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:25 #2
OS-WinMe
Hk-VIA MVP3C2
AMD K6/2-400
Skjkort-PixelView Riva TNT2 M64
Modem-Dynalink K56Flex
Lyd-Vibra 16 (finner ikke driver for denne)
RAM-PC133/128MB
HD-15GB Fireball (IBM 1.5GB ikke i bruk)
CDRW-Phillips
DVD-Creative
skriver-Lexmark Z22 (Dritt,Drikker blekk jo)

kan heller ikke gjenopprette systemet ved bruk av Windows?(ok via boot diskett)
har hatt mange feil under kjøring av Mplayer,den nekter og starte eller kommer med feil mld og vil lukke Mplayer v.8.0--
har avistall og install win flere ganger men neida,får også frees av maskina under nedlasting av filer-- rart nok så har den enda ikke kommet med feil etter jeg fjernet slavedisken(IBM´n)
Begynner også lure litt på om d kan ha noe å gjøre med istall av java plug-in v1.3.1 som kom med Limeware programet?? fikk også noen script feil fra win når jeg skulle åpne mapper.
Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:32 #3
\"ACPI IRQ HOLDER for PCI IRQ styring---------ACPI\\*PNP0C0F\\00000003-----feilkode 22\"

Hva er feil her ....???
Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:47 #4
har lurt på å skifte til Win XP,men d er vel så mange feil dær også kan je tenke meg til,siden d er 1 utgaven