Avatar billede kino Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:55 Der er 2 kommentarer

Frontpage mister forbindelse til IIS

Håber spørgsmålet falder i rette gruppe:
Kører Frontpage 2002,IIS5.0 i Win2000.
Er begyndt at få følgende fejl når FP startes:
Siden kan ikke vises. Der er for mange brugere på Webstedet i øjeblikket. Prøv følgende: Klik på knappen Opdater, eller forsøg igen senere. Åbn hjemmesiden,og søg derefter efter hyperlinks til de ønskede oplysninger.  HTTP 403,9 - Adgang forbudt: Der er for mange brugere tilsluttet Internet Information Services  Tekniske oplysninger (for supportteknikere)  Baggrund: Denne fejl kan opstå, hvis Webserveren er optaget og ikke kan behandle din anmodning på grund af tilslutning af for mange brugere.  Yderligere oplysninger: Microsoft Support.
Hvad POkkER kan det være?
Mvh. Kim
Avatar billede francke Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:54 #1
Hvilken side er det?
Avatar billede kino Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:19 #2
Når jeg starter lokal websted, f.esk: http://kim
Jeg har fået følgende svar i fp news gruppe:

\"Fejlen opstår når du har for mange hits i forhold til det antal brugere din
IIS er konfigureret til. Du skal altså øge antallet af brugere eller faktisk reducere den tid den enkelte bruger får således, at inaktive brugere hurtigere smides af forbindelse til selve serveren. Dette er der god ide i, idet mange
forbindelser holdes åbne mens brugerne sidder og læser dine sider. Ved at smide dem af efter x antal sekunder, dvs. tid nok til at downloade sidens indhold på et 33.6 modem, frigiver du kapacitet på serveren og skulle dermed
ikke ende i et overrun igen.

Det er finpudsning af serveren det drejer sig om.\"\"

-Indstillingerne i Internet Inf. Services, Web-sted står default i win2000 til 10 tilslutninger og 900 sek. Hører gerne erfaringer. Mvh. Kim