Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:23 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Hacking..,-

Jeg synes det er for u acceptabelt og for dumt... at folk de sidder og hacker andre maskiner... på fem minutter er der 5 personer der har prøvet at komme ind på min computer... og jeg har alle deres ip adresser og tellefonnummere og hjem adresser....*lol*..... fuldstendig til grin....
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:25 #1
og du har fået deres telefonnummer hvordan?
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:25 #2
mig også vide
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:26 #3
jeg har zonealarm som firewall og den viser ALLE deres info....*lol*
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:28 #4
sq da ikke deres telefonnummer.... eller hjemadresse....
Avatar billede sasmal Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:28 #5
Der står følgende i zone alarm The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 6346) from 217.128.199.49 (TCP Port 41963) [TCP Flags: S]., betyder det at der også er nogle som prøver at hacke ind i min comp.?
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:29 #6
.. du kan ikke sådan uden videre få deres tlf og adresse .. det er snadsynligvis til deres isp du har fået oplysninger om

og det er nok 5 mennesker pr 5 min der prøver at komme ind på din comp .. det er sikkert programmer du har instaleret der sender oplysninger ud og får svar der går i din firewall .. eller hjemmesider der sender data til dig som oxo går i din firewall
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:29 #7
ja det gør det
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:29 #8
ja det er jeg heller ikke så sikker på for så er der da noget jeg har overset.
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:30 #9
rettelse

og det er nok IKKE 5 mennesker pr 5 min
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:30 #10
og hvis du virkeligt tror at der er 5 der sidder og hacker dig på én gang, er det dig der er fuldstændig til grin.
en firewall som zonealarm kan også sættes FOR paranoid op! du har med garanti sat den til HIGH i internet security og så giver den alarm ved blot den mindste ping fra en anden computer.
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:31 #11
computer-experten  du er vist ikke den store ekspert .. prøv at kontakte deres isp med dine logs af hvad der er foregået ..
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:32 #12
her er der en

      Stockholm, Sweden
      noc@bredband.com
      Abuse related issues is reported
      to abuse@bredband.com
      phone +46 586 65485
      TN2809-RIPE
      BR3045-RIPE
      noc@bredband.com
      tommy.nilsson@bredband.com 20010322
      RIPE

Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:33 #13
hehe ja ;D fortæl din isp om dem ...

noc@bredband.com skulle være en berygtet hacker gruppe..
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:33 #14
prøv at send mig et screnn shot for det vil jeg gerne se med mine egne øjne resten@subnet.dk
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:33 #15
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* det er jo udbyderen hahahahahaahhaha
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:34 #16
*GGG*
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:34 #17
den er IKKE  på HIGH og det er ikke fem mennesker på EN GANG det er på forskellige tidspunkter
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:35 #18
Nej jeg har lige sendt e-mail til en af dem og jeg har fået Svar fra dem.....
Avatar billede sasmal Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:35 #19
Så det betyder altså IKKE at der er nogle som prøver at hacke min comp. eller hvad?
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:36 #20
damn hvor er i dumme..
i skal jo ringe til udbyderen og spørge om det søgende ip så får i information og i kan nakke dem !
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:38 #21
De udleverer ikke en skid med mindre der foreligger en politianmeldelse og du kan være stinkende sikker på at DU ikke får noget at vide!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:39 #22
jep
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:39 #23
men de giver personen der har gjort det en advarsel eller lukker for hans inet
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:40 #24
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* og så mener du vel også at +46 586 65485 er deres telefonnummer? *sidder og ruller af grin* Det her er bedre end den med din vens trådløse cd-rom drev ( http://www.eksperten.dk/spm/118557
) Mand, hvor er du paranoid...
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:40 #25
loadet > korrekt ;)
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:40 #26
Har lige ringet på en af telefon nummerene...han indrømmede at han havde gjort det....og sagde at jeg ikke skulle sige det til hans udbyder.!!
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:42 #27
Nej +46 586 65485  er sku da IKKe deres nummer !!!
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:42 #28
Mav > *LOOOOOOOL* Altså.... Der er virkelig nogen som gør nar med deres brugernavn!!!

AV AV AV Min mave... C-E du er fandme for sjov (og tilmed sat på min ignoreliste)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:43 #29
bullshit!
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:44 #30
Hvorfor begynder dette at lyde som en faker vi havde gang i igår??? lige så idiotisk.....
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:44 #31
computer eksperten>
jeg har lige fået et nyt program der kan udvide din skærm div har du en skærm på 15 tommér kan den snildt blive 19 tommer er det noget ??
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:45 #32
I må undskylde ulejligheden...!-!-!_!-!_!-!-!_!!
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 18:48 #33
C-E > du lukker bare spørgsmålet ikke...
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:49 #34
jo.......Håber ikke jeg har gjort nogen sure pågrund af min misforståelse
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:52 #35
lol..
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:52 #36
tager du pis på os?
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:53 #37
Hvad mener du ??
Avatar billede mora Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:54 #38
LOL, nederst på de sider med zonealarm whois står det udtrykkeligt, at du IKKE skal regne med at det er dem der står bag angrebet der er listet ovenfor, men netop deres netværk (ISP) ...
Avatar billede hotpop Novice
09. oktober 2001 - 19:00 #39
computer-experten> Hvad med at lukke inden du gør dig selv mere til grin!
Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:13 #40
HaHa-------er dere klar over hvor lett d er å hacke seg på en annens maskin??!! (ShareSniffer)sjekker alle xxxxxxxx linjene til xxx teleselskap for å finne en åpen IP adr.så å få besøk på din maskin er 70% mulig uten at du vet det!
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2001 - 20:11 #41
Hi computer-experten, de adresser du ser som Zonealarm fortæller dig, er som regel kun hilse på , det er ikke hackere, for dem ser du nemlig ikke, med det program. Eller har du måske installeretet Neomonitor? sammen med Tiny Firewall?

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2001 - 20:13 #42
Ham/det du viser et udskrift af er en udbyder i svereige, denne udbyder hacker ikke nogle overhoved. :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2001 - 20:14 #43
Og du kalder dig computer-experten !