Avatar billede mccookie Seniormester
20. februar 2000 - 18:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Jeg bruge et hjem der er......

Spøg til side:

Jeg skal bruge et formmail script som ikke ligger hos en privat person, altså på en frit tilgængelig server.

Hvis der er nogen der kender en DANSK server hvor jeg kan lægge CGI script hører jeg gerne fra jer !!

Er der nogen der har erfaringer med CGI scripts fra Script.dk

Jeg har nemlig ikke haft den store Succes, men svaret er måske fordi de ligger på en udenlandsk server => Http://WWW.prohosting.com

Hvis det går helt galt kan jeg nøjes med en hjemmeside hos en gratis udbyder med formmail DOG SKAL der ikke være reklame på alle siderne li'som hos SUBNET.dk

McCookie
Avatar billede mccookie Seniormester
20. februar 2000 - 18:50 #1
Det kan for øvrigt godt være at dette sprøgsmål skulle havde ligget i CGI kategorien

Håber i bærer over med mig

McCookie
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2000 - 19:14 #2
Øh, skal du både have et sted til en hjemmeside uden reklamer og adgang til formmail.
Eller skal du kun have en formmail? Det sidste kan du købe hos mig, for meget meget få
penge (hvad vil du give?).
Avatar billede echo Nybegynder
20. februar 2000 - 19:16 #3
erik:
Andre steder får man det gratis!
Avatar billede mccookie Seniormester
20. februar 2000 - 20:08 #4
Erikjacobsen hvad er dit SE-Nr.

Så kan jeg chekke dine regnskaber hos TOLD & SKAT imorgen

Prøv lige at læse øverste tekst, der står sådan set to steder hvor det kan hentes GRATIS !!!
Så er jeg nok ikke interesseret i at betale for det MON !!!!

Men jeg vil gerne teste din Formmail script for dig, mit honora er beskedet hihihi

Jeg skal gerne finde et sted hvor jeg kan anvende et formmail script uden reklamer og ikke hos en privat person

Og stadigvæk hvis nogen kender et sted jeg kan lægge et cgi script vil det være helt fedt !!!
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2000 - 20:09 #5
<ole>
echo >> Jamen, så er der vel ingen, der har problemer ;-)
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2000 - 20:18 #6
<ole>
Et 'beskedet' honnorar...det var dog noget lort, hva'? :-))

Et CGI-script kan du lægge hos næsten alle udbydere!
</bole>

PS: Bær over med Erik...han har ikke samme baggrund som Jer for at vide, at de ovenstående udbydere tilbyder gratis formmails. Han er professionel...!!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2000 - 20:56 #7
Interessant diskussion :-) Mccookie var ikke tilfreds med de formmails han har kunnet
finde - de gratis. Og så kan han jo få et lavet helt til sit eget formål, hvis det er
vigtigt nok.Og det er det så åbenbart ikke. Jamen, du må da gerne få mit SE-nr,
jeg kan bare ikke lige huske det...
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 20:59 #8
du kan da lige det på tele danmark's homepage server og mange mange andre steder
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. februar 2000 - 21:09 #9
Man kan også lægge det på http://www.thaimisc.com/freeformmail/  - der er
også en udførlig vejledning.      ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2000 - 00:58 #10
<ole>
Se foreløbig har du jo fået al den respons, du fortjener (...og oceaner mere!) ganske uden at kunne komme til at betale et eneste point!
Med det kendskab, jeg har til Erik, er jeg sikker på, du kunne være nået MEGET længere med en lidt anden tilgang (...og det på trods af, at du som sagt har fået bunker mere end...osv).
Erik er et meget kompetent og beredvilligt menneske, der er her på sitet af ren og skær venlighed! Faktisk uddanner han folk i programmering og kunne - i modsætning til somme - sagtens klare sig uden Eksperten. Han er her ikke desto mindre - og vi er mange, der skylder ham TAK for hjælpen.
Og så lad dog være med at være efter staklen, bare fordi han er gammel nok til at have et SE-nummer...Hehe
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2000 - 09:46 #11
Nej, nej, Ole, jeg er kun her på eksperten af en eneste grund.
Jeg vil score FLERE points end cyberesben.
Hvis jeg virker flink, er det udelukkende fordi jeg tror det giver flere points.

(smiley)
Avatar billede mccookie Seniormester
21. februar 2000 - 16:30 #12
Jeg har fundet en anden løsning, hos en udbyder af webhoteller som jeg er ved at starte et samarbejde med !

Post et svar og i kan dele points for ulejligheden, hvis jeg dog må hidkalde jeres ekspertise igen !!!!

McCookie

PS. Jeg vil da gerne bidrage til at du nakker CyberEsben
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. februar 2000 - 20:14 #13
Jubii - lad os "nakke" Esben ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2000 - 22:47 #14
GO FOR IT...!!!...LOL