Avatar billede lisa Praktikant
20. februar 2000 - 17:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Html programmering

Hej Eksperten.
Jeg har på min hjemmeside nederst to links, som jeg har givet en ny baggrund. Jeg kan se resultatet her på min egen harddisk, men ikke på nettet. Jeg har gemt billederne i jpeg, så jeg forstår ikke rigtig, hvorfor de ikke vises på nettet. -Og jeg har uploaded begge billeder og min links side.
Billederne har jo været igennem Photoshop, men det har vel ingen betydning?
Håber på hjælp.
Adressen til min hjemmeside:
http://hjem.get2net.dk/lisa_skovgaard/
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 18:24 #1
Du har skrevet billedernes navne med stort forbogstav, prøv at rette dette.
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 18:37 #2
din side virker da godt nok der er ikke noget i vejen for mig at se men vis du er sikker på at der er fejl så må du prøve at tjekke din koder i gennem for det kan jo være du har skrævet noget for kært
Avatar billede lisa Praktikant
20. februar 2000 - 19:15 #3
Mange tak for hjælpen, det var simpelthen fordi jeg havde skrevet navnene med stort bogstav.
Jeg nyder godt af jeres hjælp.
M.v.h. Lisa.
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 19:19 #4
det va da så lidt
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 19:34 #5
Det var da vist mig der kom først med svaret, eller hvad?
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 19:38 #6
Øh, Lisa....gi'r du points eller hva'?
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 19:44 #7
ja gir du points eller vad
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 19:51 #8
Til Funky_bo...

Det er den der gi'r svaret, der får points....
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 19:53 #9
Dit indlæg, er en kommentar, og ikke et svar....og det kom efter mit!!!
Man kan ikke bare drysse om sig med svar!!
Dette skulle jo gerne holdes seriøst!
Avatar billede funky_bo Nybegynder
20. februar 2000 - 19:55 #10
Til mjl ja det ved jeg da godt men det er jo ikke os der kommer til at bestemme om du eller jeg for point
det er jo lisa

Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 20:03 #11
Nej....dette er et seriøst sted, hvor vi kan hjælpe hinanden, og derved få point.
Alle ville jo kunne sende et eller andet indlæg, som svar, og så få point.
Der er folk, der er blevet "meldt" til Eksperten, fordi de prøver at snyde!!
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2000 - 20:07 #12
<ole>
Selvfølgelig giver Lisa points...og hun skulle da være fuldstændig ude i hampen, hvis hun giver dem til andre end mjl!

funky_bo >> Lad dog være med at prøve at platte dig til noget, der ikke er dit.
</bole>
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 20:10 #13
>>olebole...
Tak...!!
Ret skal jo være ret!
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2000 - 20:20 #14
;-) Anytime...
Avatar billede mjl Nybegynder
20. februar 2000 - 20:47 #15
Hallo...Lisa!!

Skal du gi' points...!!??
Avatar billede zane Nybegynder
20. februar 2000 - 23:46 #16
Skal vi ikke starte wwworldwar3 over 30 eksperten påengs.
Det ville være kult. Hvad kan du iøvrigt bruge dem til ????

Det kunne jo være at Lisa ikke har været online siden 19.15 da hun kommenterede spm.

Tag en køler mjl.

~zane~
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2000 - 02:04 #17
Det' jo det...!
Der kan snilt gå en uge...og zane's pointe er klar nok:
WebEscudos ER nu engang WebEscudos ;-)
Avatar billede mjl Nybegynder
21. februar 2000 - 16:59 #18
okay okay......min bekymring gjalt, nu mere funky_bo's forsøg på plat.
30 point, kunne måske give mig svaret på et eller andet problem. Lidt har også ret, eller hva'!?
No wwwar....sorry!
Avatar billede lisa Praktikant
07. august 2000 - 19:10 #19
Hej mjl.
Hvor frygteligt, jeg har glemt at give dig pointene for gud ved hvor længe siden. Eksperten har lige gjort mig opmærksom på det. Selvfølgelig er pointene dine. Værsgod og tak for hjælpen.
Lisa
Avatar billede mjl Nybegynder
07. august 2000 - 19:20 #20
Selv tak...!!