Avatar billede powercat Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:58 Der er 14 kommentarer

Cybercity Klagebrev

Hejsa, jeg har oplevet store problemer med Cybercity Erhverv, for tiden.
Dette er ang. min bestilling af ADSL som skete for 80 dage siden.
-Jeg har fået routeren, men de bliver ved med at kaste dårlige undskylninger efter mig.
-lige nu mangler jeg bare en tekniker, til at sætte ADSL stikket op.
Men det kommer først om 21 dage, så jeg har altså ventet over 100 dage på min ADSL.

Jeg har sendt et klagebrev til dem, men har intet svar fået.

Hvilken person/boss skal jeg sende til, får der sker noget?
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 13:01 #1
Ring ind til dem og be om at tale med den persons chef, og hans/hendes chef indtil du kommer højt nok op ;)
Avatar billede powercat Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:02 #2
Sender de mig videre til en Mette Buck, men hun ved intet...
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 13:03 #3
be om hendes chef,..,.
Avatar billede hojben Novice
09. oktober 2001 - 13:04 #4
Eller mød personligt op.... (hvis du altså ikke bor for langt væk)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:05 #5
Det er frustrerende, men jeg tror ikke der er meget at gøre.

Selvfølgelig er det dårlig service af dem, at de ikke svarer på et klagebrev.

Men de har store problemer med at få leveret lovede ADSL løsninger for tiden. Jeg har et par brugere der har ventet i over 3 måneder på bestilte ADSL forbindelser. Jeg har ligeledes sendt dem en skriftlig rykker. Efter 4 uger fik jeg svar det svar, at de ikke kunne give mig en eksakt dato. Idag sidder jeg og overvejer om jeg skal annulere ordren, og bestille hos Teledanmark istedet. Hellere betale lidt mere for en vare man rent faktisk får...
Avatar billede sagi75 Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:28 #6
I øjeblikket køre TDC et tilbud på ADSL + telefon abn. til en samlet fast pris pr. måned.
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2535.htm
i.e. 512/128 ubegrænset download 549,-

Det da billigt nok... hvis man altså ikke kan få stofa.*S*

/Jesper
Avatar billede -sofus- Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:25 #7
TDC ADSL har nogle af de bedste forbindelser.. men desværre er deres kundeservice på lavere niveuae end det de havde i det gamle østtyskland..  Er der nogen som ikke virker sidder man i telefon kø i en halvtime, hvor efter man for af vide at det er kundens fejl..

Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. oktober 2001 - 08:42 #8
Jeg har nu en anden oplevelse af TDC\'s service :)

Avatar billede gephion Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:34 #9
Fuck CyberCity!

Har haft dem siden de bankede op for ADSL, og de er fulde af dårlige undskyldninger og skylder ved enhver tænkelig lejlighed skylden på TDC.

Og sjovt nok, da CC solgte mig Global IP, da jeg spurgte om et produkt med 2 brugbare Yderside IP´s, og den ene ikke virkede da jeg ville bruge den, 3 måneder efter, fik jeg denne besked i knolden da jeg bad om at få refunderet de penge jeg havde betalt for en service jeg var blevet fejlinformeret omkring.:

\"Vi kan desværre ikke refunderer beløbet, da det ikke drejer sig et defekt produkt, men fejlinformation OM produktet.\"

Okay så. CC´s ansatte forstod ikke hvad jeg sagde jeg ville have og solgte mig et forkert produkt, som jeg har betalt for. Men jeg kan ikke få mine penge igen, SELVOM det er CC der har lavet en fejl, og ikke mig....

Istedet blev jeg så tvunget til at købe Global IP+ med 5 brugbare yderside IP´s, til den nette sum af 900 i oprettelse og 250 kr om måneden....

Og der er ikke en skid at gøre... Snakkede med deres afdelingsleder, og han var totalt kold i røven og pænt grov!

Så Powercat. Glem det og smut over i TDC. Man kan sku sige meget om dem, men mit indtryk er, at det spiller en del mere professionelt hos dem, end hos CC :(

Har forøvrigt selv bestilt hos TDC nu, hvilket sparer mig 1200 i kvartalet! (Og det er stadig med 5 IP´s)

Avatar billede powercat Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:14 #10
gephion > Ok, men problemet er at snart har ventet 90 dage på denne forbindelse hos CC. Derfor tror jeg stadig på at de vil kunne gøre det hurtigere end TDC.

Kan du evt. huske navnet på denne afdelingsleder?
Avatar billede gephion Nybegynder
13. oktober 2001 - 20:48 #11
Mener han hed Jesper et eller andet.. :)

Var pænt pissed, så jeg fik ikke helt fat i det, men jeg kan da lige spørge en af mine humser...
Avatar billede gephion Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:18 #12
vivian@cybercity.dk

Hun skulle være leder af CC erhverv, måske skulle du skrive til hende anyways?
Avatar billede izmkr Nybegynder
09. december 2001 - 14:47 #13
Nu vi taler om dårlig service. Jeg var i praktik hos et lille firma kaldet Dansk Webservice (har måske skiftet navn nu, hvad ved jeg), som havde WOl erhvervsaftale eller noget i den stil. 2 megabit. Denne forbindelse solgte de så videre, til kunder.

Den første dag jeg var dernede, opdagede de kl. 9 at der var en routingfejl somewhere i WOLs net, og ringede selvfølgelig til WOL, om fejlen.

9.15 havde Dansk Webservice lokaliseret fejlen, WOL havde endnu ikke \"opdaget\" den, til trods for henvendelse fra Dansk Websservice.

9.20 ringede Dansk Webservice igen, og gjorde WOL opmærksomme på fejlen (igen), og hvor den var i deres net.

Mellem 9.30 og 15 ringede vi (Dansk Webservice) utallige gange, med spørgsmål om hvornår fanden de havde tænkt sig at rette fejlen, som vi jo havde lokaliseret for dem.

15.30 opdagede de fejlen, og gjorde opmærksom på den på deres side.

Næste dag, var det rettet, men sikken en tid det tog. Imens ringede kunder forgæves til Dansk Webservice om at deres Internetforbindelse var nede. Selvfølgelig var den det. Det var WOL\'s skyld!

</izmkr>
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:33 #14
spørgsmål besvaret.. accepter og luk