Avatar billede pcgrsh Nybegynder
20. februar 2000 - 11:27 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Jeres meninger/forslag!

Denne side har været på eksperten mange gange, men vi har aldrig rigtigt fundet ud af hvad der skal laves ved den. Er der nogle der har forslag og idéer vil vi meget gerne høre fra dem.

Er du god i webdesign, betaler vi gerne point for flot grafisk design.

Titel: Anders And Klubben
URL: http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/And/
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 12:16 #1
Hej PCGRSH
Dit logo og menupunkterne er ret fantasifulde og sjove, men nogle steder har du ændrede størelsen forkert på menubillederne.
Desuden har du for mange bannere.......
Baggrundsfarven kunde også godt trænge til et frisk pust.
Fx mere mørkerødt (hvis det skal være rødt).
Mainframen meget rodet.
5-6@13
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 12:16 #2
Desuden når man stemmer også trykker forsæt får man fejlen "Der var en fejl.
fejl var Unable to create the data file
Permission denied ".
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 12:18 #3
Et lille spørgsmål er det lavet i WORD ?
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 14:10 #4
Menuen og selve siden er flot.

Men hvad med en anden skrifttype, samt et mindre
antal af bannere (som fico skriver)?

9@13

Avatar billede pcgrsh Nybegynder
20. februar 2000 - 14:41 #5
fico >> Bannerne er alle vist enige om. De bliver fjernet, så snart at brugerne er slettet. Mørkerød er fin, men alm. rød passer bedre til Anders And. Jeg skal tænke over det.

christian-t >> Hvilken skrifttype. Vi har brugt verdana, på de nyeste jumbobøger samt ekstra blade
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
20. februar 2000 - 14:43 #6
fico >> Nej, det er ikke lavet i Word. (Fnyds, sikk en fornærmelse). De nyeste undersider er lavet i ren HTML-kode, mens de lidt ældre sider er lavet i FrontPage 97.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 15:22 #7
Dette ligner mere en jobannonce end en Vudering af Siten. Vælg den rigtige katagori næste gang.

Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 15:23 #8
nåree, såment bare på forsiden, samt nogle af de andre sider!
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 16:21 #9
pcgrsh:
Er du 10 år?
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
20. februar 2000 - 16:22 #10
kharder >> Af hva'?. Den forstod jeg ikke
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 16:43 #11
VAR?
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 20:35 #12
PCGRSH. hvis det er dig på billedet (på http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/) så er der et eller andet galt.
Avatar billede retep Nybegynder
20. februar 2000 - 22:08 #13
HA HA HA AHA HA HA HA... Det er for sjovt!!! Altså det med billedet og de 10 år :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 00:54 #14
Du søger en der kan lave et flot design til din Site. Det høre hjemme under Job freelands. Denne katagori er lavet til dem, som ønsker at få en kommentar omkring deres arbejde med deres hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 13:54 #15
Avatar billede bullerfnis Nybegynder
24. februar 2000 - 10:16 #16
En ting som er ret vigtig er paspå med den røde fave
Da den bliver brugt når der er fare og ikke til en baggrund .
En ren web synspunkt
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
28. februar 2000 - 07:37 #17
Tak