Avatar billede gigaloo Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Flash

Hvordan får jeg knapper i flash til at virke??
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:42 #1
du skal lave et billede som du vil bruge som knap. Derefter skal du gøre det til et movie clip som du kan gøre ved at trykke F8 og så vælger du buttom og så er det en knap. De samme kan du gøre med en text. Skriv et text og gør den til en knap og så er den hjemme!

- Tylle
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2001 - 10:42 #2
erhm - hvordan mener du?
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:43 #3
Sådan som tylle har skrevet:)
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:43 #4
Og det er mig
Avatar billede gigaloo Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:44 #5
Det er faktisk lige som tylle siger det er det jeg skal bruge
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:45 #6
fÅR JEG SÅ DE POINT ELLER HVAD???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:45 #7
tylle - Jeg har på fornemmeren at vi snakker dreamweaver her....
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:47 #8
NAAAH... KNÆGTEN SIGER FLASH SÅ DET TROR JEG PÅ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:47 #9
Anyway er du da vist kun halvvejs i din forklaring. Manlger der lissom ikke et eller andet...???
Avatar billede gigaloo Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:48 #10
Slap nu af Tylle jeg skal lige prøve inden du får point
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:50 #11
Det jeg har skrevet er da nok, ellers kan kan da prøve på www.flashkit.com

- tylle
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:52 #12
Sikke en omgang fis. Du mangler da det vigtigste. anyway finder du jo nok ud af det.
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:54 #13
HAn skal nok klare sig ellers må han skrive---> Tylle@ofir.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:55 #14
Jeg vil meget gerne se hvad den knap du har lavet kan. Så vidt jeg kan se er der ingen events på den.
Avatar billede jaro01htx Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:55 #15
Jeg tror sku vi har gang i noget fusk!

for det 1. er det et lavt spørgsmål uden nogle beskrivelse!
for det 2. svare tylle: sådan som tylle har skrevet! men reder den hjem ved at sidge: og det er mig!

for det 3. er svare meget overfladisk og faktisk forkert! og hvis man ikke ved hvordan man laver en knap i flash ved man slet ikke at det er rigtigt!
Avatar billede tylle!! Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:57 #16
Han spurgte hvordan man lavede knappen ikke hvordan den virkede!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:57 #17
Jeg tænker også fusk her.
Avatar billede jaro01htx Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:58 #18
nikolaidu vi er enige den knap han forklare er sku ikke en knap!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:58 #19
Tylle jeg anmelder dig for fusk.

Når du så en gang har oprettet en ny bruger, så starter du med at skrive i et ordentligt sprog og dummer dig ikke igen. Du får intet andet end problemer ud af det.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:00 #20
Det er helt rigtigt at en knap laves ved tryk på F8, men forklaringer er helt i skoven.