Avatar billede dat00c12 Nybegynder
09. oktober 2001 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

User og password

Er der nogen der ved hvor der er en site eller direkte kode til denne problemstillig?

Jeg mangler at kunne lave en login på min hjemmeside med forskellige user og password...Og jeg vil helst have user + pw lagt i en tesktfil så det er let at tilføje nye og slette gamle....Hilsen mig.
Avatar billede andreasv Nybegynder
09. oktober 2001 - 09:57 #1
Hey
Hvorfor laver du det ikke i ASP med en database? Det er meget nemmere at vedligeholde...

Prøv at søge på www.activeserverpages.dk eller www.asp.dk

Jeg ved der er nogle gode scripts der...

/AdnreasV
Avatar billede fri-hash Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:17 #2
hvis du har adgang til mysql og php (begge kan hentes gratis) har jeg noget du måske kan bruge
Avatar billede blood Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:18 #3
Hvorfor siger i det ikke som det er?

dat00c12 >> Det kan ikke lade sig gøre i html.
I JavaScript findes der en (skod) kode men sikkerheden er = 0
Hvis du skal have noget som er mere sikkert så skal du over i Php eller Asp
Grunden til at du skal det er at Php og Asp er det man kalder Server Site Sprog
Dvs. php/asp filerne bliver kørt på serveren og der efter sender de noget html
ud til brugeren som browseren forstår.