Avatar billede abe Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

outlook express

I ca en uge har jeg ikke kunne sende e mail. Jeg har muligvis fået ændret i indstillingerne pga. sikkerhedsforanstaltninger. der kommer en meddelelse
at et eller flere navne ikke stemmer, trods det at det er et adr. kart.jeg altid har brugt.
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:56 #1
Har du opgraderet din browser?

/Rob
Avatar billede apollo69 Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:57 #2
Se om din udgående server er korrekt.
Avatar billede prodic Mester
08. oktober 2001 - 23:58 #3
Avatar billede prodic Mester
08. oktober 2001 - 23:58 #4
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q239/1/35.ASP

Og den officielle forklaring, men ovenstående løsning virker modsat MS\'s egen.
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q239/1/35.ASP
Avatar billede abe Nybegynder
09. oktober 2001 - 07:43 #5
Jeg har opgraderet min browser win. 98, jeg må så bare følge info, håber det går - er ny på tasterne
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. oktober 2001 - 09:01 #6
Hvis du har opgraderet din browser, så check ilge om du har fået den rigtige sprogversion?

/Rob
Avatar billede abe Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:23 #7
Jeg har rigtig klokket i det, men nu kan jeg sende igen. Har slettet outlook, men derved også slettet alle beskeder i min post.Geninstalleret
min 98, så jeg har stadig en gammel version.SURT
SURT
Jette/abe
Avatar billede abe Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:25 #8
Det gik ikke så godt med med at slette filer
Jette/abe
Avatar billede prodic Mester
09. oktober 2001 - 20:31 #9
Tak for pointene, på trods af den triste løsning på problemet.