Avatar billede yyy Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:25 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Puzzlespil

Hej jeg har set på diverse hjemmesider (kan ikke huske hvor) at man kan få et puzzle spil som man så skal forsøge at samle sådan et eksemplar ville jeg gerne have på min hjemmeside.. er det svært? og er der evt. en kode?
Avatar billede prodic Mester
08. oktober 2001 - 22:31 #1
yyy er ude i noget skidt i følge den her :
http://www.eksperten.dk/spm/117656
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:20 #2
right.
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 09:54 #4
<ole>
senj >> Det ville have været tegn på spor af intelligens, hvis du havde holdt tilbage med svar - når du nu så, at begavede brugere gjorde det!
/mvh
</bole>
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:36 #5
ole>> Jeg har set på de links der er listet og jeg kan se at admin har været underrettet alle gange. Eftersom \"yyy\" ikke er blevet slettet, må jeg gå ud fra at han ikke snyder - indtil andet er bevist. Jeg har ikke behov for at lege politimand og hvis jeg kunne give et link han kunne bruge, så ser jeg INTET galt i det.

/senj
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 11:46 #6
1: \'Alle de links\' er i dette tilfælde ét, som ikke er besvaret af Admin, hvorfor du heller ikke ved, om der er problemer med yyy - set fra Admins synspunkt. Enhver, der færdes i dette forum ved, at de to Admins er meget travle mennesker og til tider har svært ved at følge med.

2: Nej....og det er jo netop, hvad jeg finder dybt ynkeligt...!
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:32 #7
ole>> Ja ja den er god med dig!
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 12:36 #8
Undskyld.....hvad mener du med det? Er det virkelig, den mest begavede kommentar, du kunne opstøve?
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 12:42 #9
For et par dage siden, skrev du - da en anden bruger fandt din opførsel besynderlig:

\" >> Ace - tak for din fine hjælp. Jeg finder det fantastisk at du som har tjent sølle 125 point på 200 dage, sidder og dikterer hvad jeg gør galt og hvordan jeg bør handle her på eksperten.\"

Har du noget mod at oplyse, hvem - om nogen overhovedet - der kan trænge ind til det, der måtte befinde sig bag den usympatiske \'Hvad rager det hele mig...I er alligevel dumme som snot\'-attitude, du synes at \'smykke\' dig med?
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:43 #10
ja - eller kunne det måske forstås sådan er diskussionen er lukket fra min side?? Tag det som et hint makker!
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:45 #11
- god pointe der!

- men hvad berettiger dig til konstant og hele tiden at rende rundt og spille bussemand? Koncentrer dig om det du er god til. Man bliver jo ikke hævet over alle andre fordi man ligger top 10!
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 12:50 #12
Jamen, det vil jeg da så gøre....bortset fra jeg ikke er - og aldrig bliver - din \'makker\'!

Synd, du ikke er i stand til at forsvare din tåbelige opførsel bedre......du afskærer dig selv fra at få hjælp af de seriøse brugere her på Eksperten på den måde - men dig om det! Det er blot ærgeligt, at du ikke kan styre dine destruktive lyster og indordne dig efter skrevne og uskrevne regler de steder, du \'færdes\'.
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 12:56 #13
- ja det kan du jo tage som du gør. Men eftersom du ikke kan eller ønsker at komme med et svar til min sidste del så kan jeg jo netop sige det samme: \"Synd, du ikke er i stand til at forsvare din tåbelige opførsel bedre.....\"

Men hvem er det egentligt der sidder og sviner folk til på det groveste - ja det er ganske rigtigt dig! Se op og du finder et hav af negative ord fra din mund - men gangske enkelt ikke et fra min!
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 12:58 #14
Jamen, hvis man ikke må kritisere tåbelig opførsel med begrundelse i, at man har mange - og heller ikke, hvis man har få points.....er det så ikke i virkeligheden fordi, du slet ikke tåler kritik? Et ikke ualmindeligt træk hos teenagere med vigende selvværd!

Jeg spiller ikke \'bussemand\', men hvis du var i stand til at \'stikke en finger i jorden\', ville du vide, at der er en flok \'gamle\' brugere, der faktisk prøver at holde dette sted rimelig sobert. Det lykkes nogenlunde......men der jo altid nogle, der udenfor pædagogisk rækkevidde!
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 13:03 #15
...kunne være fordi, du ikke har grund til at bruge den slags ord, Buller  =oD
Hvis du synes at \'tåbelig\', \'usympatisk\' og \'destuktiv\' er slemt, så er jeg bange for, du har meget at \'glæde\' dig til, når du bliver voksen....hvis du ikke ændrer din sociale attitude
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:06 #16
Hov Hov. Begget to.
Er yyy virkelig så betydningsfuld at vi skal komme op og slås over det?
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:07 #17
Kære ven - du har været med i to år og jeg selv et år, så der finder du vist ikke den store forskel.

Kritik og kritik, ja det kommer jo an på hvordan den serveres. Hvis man ikke kan komme men noget konstruktivt men kun spyde ord som:

- udenfor pædagogisk rækkevidde!
- teenagere med vigende selvværd!
- på spor af intelligens
- forsvare din tåbelige opførsel
- styre dine destruktive lyster

Spørgsmål:
Hvor ligger det konstruktive og givende for mig i sådanne lavtliggende udsagn! Hvis du så gerne vil hjælpe mig på ret fod, så jeg kan gøre præsis som du vil have det - så går den ikke på den måde!
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 13:09 #18
Nææhhhh, Jakob.....det er nok nærmere en \'ophobning\' af irritation over senj\'s dårlige opførsel, der er tale om.
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2001 - 13:27 #19
Da jeg jo uden resultat har prøvet med andre metoder før - ligesom andre har gjort det - må jeg desværre holde fast i udtrykket \'udenfor pædagogisk rækkevidde\' og modvilligt acceptere status quo.
Avatar billede ktl Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:31 #20
\" >> Ace - tak for din fine hjælp. Jeg finder det fantastisk at du som har tjent sølle 125 point på 200 dage, sidder og dikterer hvad jeg gør galt og hvordan jeg bør handle her på eksperten.\"

Skal manden straffes for at have et liv?
Avatar billede senj Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:44 #21
Du har åbenlyst ophobninger af irritation over flere brugere. Måske ekspereten er et får hård sted for dig at færdes?? Igen spiller du bussemand!

http://www.eksperten.dk/spm/118704
<ole>
sjoller >> Det er dog ualmindelig dårlig stil! Du har modtaget et helt korrekt svar på dit spørgsmål.
Hvis det, du søgte, var det, du bad om - så gav nute dig det helt rigtige svar! ØV!
/mvh
</bole>
Avatar billede yyy Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:56 #22
...