Avatar billede computer-experten Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:21 Der er 7 kommentarer

Voice chat program !!!

Hej alle....

Der er et program der hedder paltalk et meget fedt program hvor man kan tale med folk over hele verden som der har det samme program..Men der er ikke så mange danskere som der har programmet....så jeg ville blive glad hvis nogen af jer ville downloade det og blive registret DET ER 100% gratis !! det eneste du skal gøre er at gå ind på www.paltalk.com og downloade det.....
Avatar billede omen Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:23 #1
mm :)
Avatar billede hologram Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:18 #2
Fri mig fra den slags indlæg...
Hader reklamer!
Avatar billede mad-insane Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:33 #3
du kan sqda bare henqte rogerwilco ! det er det mest kendte program ... www.rogerwilco.com
Avatar billede s.b.a Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:35 #4
lol.....Paltalk er bedre De har over 10 Mill. brugere...Desuden er det Verdens bedste Voice chat program og har verdens bedste lydkvalitet !
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 10:25 #5
fortrækker nu mit battlecom
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. november 2001 - 18:20 #6
Sofus.....Har du Paltalk.....???......og hvad er Battelecom ??
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 23:18 #7
battlecom er et program som bruges meget af gamere, Det er rigtigt godt for det åbner kun for microfonen når du snakker,, desværre har Microsoft købt det, så det ikke er freeware mere, men du kan stadig finde freeware versioner rundt omkring på nettet