Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:18 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Red Bull hvor kan det købes

Er der nogen der ved hvor man kan købe energidrikken red Bull og er den egentlig ulovlig i DK´?
Avatar billede rebus Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:20 #1
Du kan købe den i mange lande- Tyskland, Sverige o.s.v.
Men den er ulovdig i DK fordi den indeholder for meget coffein.....
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2001 - 15:22 #2
Den kan ikke købes i DK, men i bl.a Tyskland og Sverige kan du sagtens...

prisen svinger mellem 10 og 15 kroner...

den er lovlig at indføre i DK (så vidt jeg ved) men IKKE lovlig at sælge...
Avatar billede www.dk Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:23 #3
Er du sikker på at det er den rigtige kategori? Du kan vel købe det i de der små kiosker lige rundt om hjørnet. Jo det er ulovligt her i DK. Men men men så er der jo de gode \"Blå Svin\" der er næsten det samme i. De er bare meget blå. Presoligt kan jeg bedst lide \"Blå Svin\". http://www.detblaasvin.dk
Avatar billede ptps Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:24 #4
Den er ulovlig i DK, men den kan sagtens købes i DK, jeg kender mange kiosker der sælger den, men jeg nævner dem ikke, det må man hvist ikke ifølge eksperten.dks regler
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:40 #5
ptps>> tror du ikke jeg kunne få din email?? ;)
Avatar billede ptps Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:52 #6
ptps->Jo, eller jeg kunne få din!?!?
ptps@sol.dk
Avatar billede ptps Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:55 #7
Jeg bor i kbh, hvis du ikke gør ved jeg ikke rigtig hvor langt du vil tage for at få red bull....
Avatar billede fuldstop Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:04 #8
Du kan købe dem i en kiosk inde på Amaliegade lige ved Danmamrks Rederiforening, ellers er der sikkert mange små snuskede kiosker rundt omkring i kbh. som sælger dem!!*S*
Avatar billede rebus Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:12 #9
Til www.dk> Blå svin er jo IKKE det samme som Red Bull...Blå Svin er ikke en skid værd i forhold til Red Bull, fordi Blå Svin er næsten bare det samme som en cola....
Avatar billede ptps Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:27 #10
Jeg vil give rebus ret hvis blå svin er lovligt i danmark, så KAN det ikke være en skid værd
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:05 #11
jeg bor i Brøndby hvor meget tror du de koster?
Ratzai@get2net.dk
Avatar billede milo Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:01 #12
ptps, kan du ikke smide et par navne på nogen kiosker til mig også?
mmilo@mail.dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. oktober 2001 - 00:17 #13
grunden til at red bull er ulovligt i danmark er ikke koffeinindholdet men derimod at det indeholder div. vitaminer (bl.a.) b12 som gør at red bull så skulle sælges som en form for kosttilskud( og der ikke måtte reklameres med \"energi drik\") -det ville producenten ikke være med til...
Avatar billede nobbod Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:51 #14
De stoffer i Red Bull, der gør at du bliver frisk er koffein og Taurin, når disse blandes, så får du knald på. Det blå svin indeholder også taurin, og det gør dem meget bedre end andre energidrikke i DK. Du kan også tage på staden og købe nogle piller der hedder supercaps www.cupercaps.com, de indeholder 850 mg Guarana koffein, de er også ok...og du får 4 stk. for en 50\'er.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:55 #15
ja men jeg ville sgu aldrig nogensinde putter sådan nogle piller i munden og især ikke hvis den er købt på staden man kan sgu aldrig vide hvad der er i sådan nogle piller der kan sgu ligeså godt være stoffer i jeg har endda hørt at der skulle være Speed i visse energidrikke
Avatar billede rebus Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:33 #16
Taurin er en form for \"speed\" på samme måde som koffein er. Jeg kan ikke lige få linket til at virke til supercaps, men jeg vil gætte på at det er efedrin i dem.
Avatar billede nobbod Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:29 #17
Linket er www.supercaps.com , sorry for det, de er helt lovlige i Danmark, man kan også købe dem andre steder end staden. De består af ren guarana, der er ikke ephedrin i, ephedrin er ikke lovligt i danmark, med mindre at du har en recept. /ratzaiy>> Der er ikke speed i nogen energi drink som der bliver solgt i Danmark.
Avatar billede rebus Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:48 #18
Hold kæft du må ikke være særlig god til engelsk pillerne hedder \"Ephedra Super Caps®\" og der står senere i teksten...

\"Nature\'s Super Caps form D&E are 850mg. of pure Ephedra Extract. The strongest single dose Ephedra product on the market. Super Caps contain 8% Ephedrine Alkaloids per capsule, delivering 68mg. of naturally occurring Ephedrine.\"

8% Ephedrine=8% efedrin....
Avatar billede nobbod Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:02 #19
Hold din kæft, din lille nar. Hvis du bare vidste en lille smule om det, så ville du vide at natural Ephedra, er det samme som guarana.... det er naturligt og derfor lovligt i DK!!!!
Avatar billede rebus Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:09 #20
Hold da selv kæft. Det er efedrin de omtaler og efedrin er et 100% naturligt produkt!! Ellers vis mig at Ephedra IKKE er det samme som efedrin.
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2001 - 14:38 #21
hvem sagde luk?
Avatar billede rebus Nybegynder
22. oktober 2001 - 14:42 #22
Men nobbod(klogeåge) mangler lige at bevise noget....
Avatar billede fomse Nybegynder
04. november 2001 - 01:26 #23
Det er er den helt rigtige kategori for det i omtaler her nemlig OVERCLOCKING........Det i taler om er ren overclocking af body and soul. Jeg synes helt personligt at man skal holde sig langt væk fra sådanne drikke og hellere spise, drikke, sove - Ja idet hele taget leve rigtigt i stedet.

Efedrin, koffein, kreatin, nandrolon og hva dde nu hedder er ikke, og jeg kentager IKKE sundt for kroppen.

Kanske vist er mange af disse produkter stoffer som kroppen selv producerer, men hvis man tilfører kroppen disse stoffer i overflod, risikerer man at kroppen holder op med at produserer disse stoffer naturligt, med alvorlige følger. Så TÆNK jer om inden i \"hjælper\" kroppen på vej...............

Fomse:-)
Avatar billede echsphilee Nybegynder
17. april 2002 - 07:15 #24
har du fået svar?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
12. maj 2002 - 11:46 #25
nope det har jeg ikke lukker spm
Avatar billede rebus Nybegynder
14. maj 2002 - 11:57 #26
Du har da fået svar......enda en hel del!