Avatar billede rene72 Nybegynder
08. oktober 2001 - 09:10 Der er 1 løsning

Acer+Ahed incd

Hvor lang tid er det meningen at incd skal bruge på at klargøre en cdrw skive, så den er klar til brug.
Indtil nu har jeg opgivet når den har taget hul på 2 time, og gud hjælpe mig ikke om at der både kan komme fejlmeldinger og at der bliver bedt om at gentage processen når den skulle forestille sig at være færdig.

Jeg bruger en Acer CDRW 1208A, CD-RW 12x/8x/32x, retail, 2M buffer. Og bruger Nero 5.5
Avatar billede rene72 Nybegynder
09. oktober 2001 - 10:50 #1
Lukker og slukker