Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:27 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

TCP/IP

Hjælpe-filen siger følgende:
6) Click Dial-Up Adapter, and then click Properties. Or, if your organization has a direct Internet connection, click your network adapter, and then click Properties.
7) Click the Bindings tab, and then make sure the TCP/IP check box is checked. Then click OK.
8) Click OK.
If prompted, restart your computer.

Jeg forsøger:
1)Jeg går ind under \"TCP/IP Opkaldskort\" som den siger, og derefter \"Bindinger\". Der er 2 steder der kan hakkes af \"Fil- og udskriftsdeling til Microsoft-netværk\" og \"Klientprogram til Microsoft-netværk\".
2) Jeg klikker på \"Opkaldskort\" der er kun én ting der kan markeres \"Udvidet tilstand (32-bit og 16-bit)NDIS-driver\"
Er det det rigtige sted jeg står?

Point til den der kan få programmet til at holde op md at komme med den fejlmeddelelse.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:43 #1
tommyF>> hvilket OS kører du?? hjælpefilen ser ud til at være lavet til windows 9x
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:45 #2
Windows 98
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:48 #3
hvor mange netværkskort har du??
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:50 #4
Der skal findes noget der lyder som TCP/IP -> realTech (hvis dit kort er fra RealTech)
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:52 #5
cybernostradamus>> det er rigtigt.. og tcp/ip -> opkaldskort

som her: http://help.broadband.att.com/img/configure_tcpip_win9598_01.jpg
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
08. oktober 2001 - 09:02 #6
CyberFessor>> Det er mere fordi jeg både har en TCP/IP -> Opkaldskort
og en
TCP/IP -> RealTech Bla Bla.
:)
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 09:11 #7
cybernostradamus >>
Jeg har en der hedder \"TCP/IP -> SMC EZ Card 10/100 (SMC1211TX)\" når jeg klikker på egenskaber, og derefter \"Bindinger\" er der kun to punkter
1)\"Fil- og udskriftsdeling til Microsoft-netværk\"
2)\"Klientprogram til Microsoft-netværk\"
Og begge er afkrydset...

cyberfessor >>
Ovenstående sker også hvis jeg vælger \"TCP/IP -> Opkaldskort\"

\"make sure the TCP/IP check box is checked\" <-- Alt under \"Bindinger\" er afkrydset, men jeg synes ikke der er nogen TCP/IP box under \"Bindinger\".
Jeg kan
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 09:25 #8
tommyF>> hvis du har en \"TCP/IP -> Opkaldskort\", så er det hele ok!
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:54 #9
Hvorfor mon den så siger det alligevel?
Jeg har ikke noget antivirus program, og jeg har prøvet at sætte internetforbindelsen direkte til modemet, altså uden om routeren - men der er intet der virker :o(
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:59 #10
tommyf>> okay.. hvad er det helt præcist der ikke virker??
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:25 #11
Det er når jeg forsøger at udgive med FrontPage at den fejl meddelelse kommer. Så regnede jeg med at det var fodi jeg ikke havde retted det det rigtige sted.
Når jeg forsøger at \"Udgive web\" kommer den fejl.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:05 #12
tommyf>> hvilken fejl?? kan du komme på nettet med internet explorer??
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:11 #13
Ja. Men det var egentlig bare for at få bekræfted at jeg havde gjort det rigtige. Tak for hjælpen.
Hvis I skulle støde på noget om mit problem så sig endelig til...

Jeg tror ikke I er i stand til at hjælpe mere herfra - der er ikke rigtig mere at gå efter. Tak for hjælpen.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:14 #14
ok.. det kan vre at du skal snakke med din webudbyder
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:17 #15
Problemet ligger 100% på min computer - kunne bare ikke regne ud om jeg havde gjort noget forkert eller om jeg havde gjort som fejl meddelelsen beskrev.