Avatar billede money Nybegynder
19. februar 2000 - 01:44 Der er 2 kommentarer og
6 løsninger

sikkerhed

hvordan kan man lave en code-ord på en CDROM som har været brændt.

sonht@mailcity.com
Avatar billede t-man Nybegynder
19. februar 2000 - 02:43 #1
jeg tror ikke at det er muligt at lave et kode ord for at kunne se hvad en bestemt cd indeholder men du kan kode filerne også brænde dem over på cd... en af de bedste kodings programmer er nok PGP http://www.pgpi.com
Avatar billede l.birger Nybegynder
19. februar 2000 - 02:53 #2
det du tænker på at lave er nok en serial for din cd, så man kan taste den ind inden man kan se indholdet, du bruge skal  en auto menu til at lave en code.
mail mig ang. spørgesmål
Avatar billede t-man Nybegynder
19. februar 2000 - 03:06 #3
l.birger>> kan du ikke også fortælle det her hvad det er for noget serial og hvordan det er lavet?? (jeg er meget nysgerrig...)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
19. februar 2000 - 10:42 #4
No can do!
vh/
Asmodeus
Avatar billede ravelin Nybegynder
21. februar 2000 - 09:21 #5
Du kan ligge alle dine filer i en stor fil og så lave kodeord på for at se hvad der ligger indeni.
Avatar billede ksss Nybegynder
26. februar 2000 - 23:31 #6
Brug Winzip til at pakke alle filerne ned med og kodeordsbeskyt så din zip fil, eller den exe (selvudpakkende fil) som du har lavet med winzip, hvis du ligger den på en cd, så er det kun folk med kodeordet som kan bruge den til noget...

Alternativt kan du lave det der hedder en PGP folder på din Harddisk, med alle filerne krypteret, denne folder kan du så brænde på en CD, og uden pass phrase (kodeord) kan man så ikke læse hvad der er på cden i PGP folderen (mappen).

mvh

Mikael.
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 17:42 #7
Der er et ganske fedt program på gaescopyworld.com som hedder CDProtector .... check det ud det kan gøre det !!

//Kjalle :o)
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 17:43 #8
sorry ... gamescopyworld.com