Avatar billede 2-maz Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:15 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

PC er død efter der kom et brag inde fra den...!

HJÆLP....!

Der kom lige pludselig et kæmpe brag inde fra maskinen også gik den ud efter det kunne den ikke starte igen, hvad er der galt med den?
Avatar billede superib Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:17 #1
lol... Har du prøvet at åbne den, for at se hvad der gav det brag??
Avatar billede eflow Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:19 #2
måske lå de rne bombe inde i den ? meld det til politiet hvis det er en bombe, du har vel ikke haft bin laden indenfor her de seneste dage ?

ej spøg til side, åben den engang det plejer at hjælpe!!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:19 #3
Ja, men kan ikke finde noget!
Avatar billede eflow Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:20 #4
er der slet ikke noget sort eller lign. ?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:21 #5
Heh.. har også haft en computer der var sjov: \"knald ... snifsnif.. ryyyyyggeee....\" .. men det var mig der var kommet til at slå strømforsygningen over på 110 volt, mens jeg sad og snakkede nyforelsket med min eks *GG* (læg mærke til at hun nu er min eks *G*)
Avatar billede 2-maz Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:25 #6
Maverick-->Hvad gjorde du så bagefter?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:28 #7
Efter et nærmere kig har jeg også funet en eller anden lille ting der ser ud til at være totalt forbrændt :-(
Avatar billede ptps Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:31 #8
http://www.eksperten.dk/spm/118239 undskyld afbrydelsen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:39 #9
skift din strømforsyning!

Har du set på din PSU, om der er noget afbrandt..

hvor er det du se den forbrandte ting henne.. på bundkortet?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
07. oktober 2001 - 21:32 #10
Købte et ny og større kabinet (skulle bare have en ny strømforsygning, men det kostede omtrent det samme som et maxitower kabinet inkl. strømforsygning)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:37 #11
Det er som regel en elektrolyt der eksploderer og er det i strømforsyningen skal du ikke rep. men købe en tilsvarende.
Avatar billede totterfc Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:55 #12
Jeg kan fortælle af egne erfaringer her. Min lillebrors computer gik kold, da et af de PCI metalplader rystede sig løs. Den faldt ned på MB og kortsluttede computeren. Der var dog ingen ting galt med alt den sårbare elektronic, derimod var strømforsyningen gået. Ikke at der var noget at se i den og sikringen var intakt! Køb en ny strømforsyning til 194kr (www.edbpriser.dk) eller et nyt kabinet også (billigeste koster 319kr.). Husk det bør være 300watt og måske nu du kan kigge lidt på at købe en lyddæmpende af slagsen?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:48 #13
Alle dem der har svaret Strømforsyningen skal lige svarer så de kan få deres point...
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:18 #14
Jeg kom med en kommentar, så det laver jeg til et svar!
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:07 #15
Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes

Hvad fandt du ud af?