Avatar billede **civic** Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overclocking software

Hej

Jeg har en PIII 450 CPU, som jeg gerne ville overclocke, men jég kan ikke overclocke fra bios, og jeg gider ikke at gøre det fra bundkortet. Derfor ville jeg meget gerne have fat i et overclocking program. Er der nogen af jer der ved hvor man kan få sådan et
Avatar billede milo Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:44 #1
Det er jeg ret sikker på du ikke kan.
Men prøv at opdatere din bios.
Avatar billede kirus Praktikant
07. oktober 2001 - 15:47 #2
jeg har et program som kan hæve bus takten.
Men om du kan bruge det tvivler jeg på da den kun understøtter bestemmte Mainboards. (ikk min ;o( )

Hvis du vil have den sender jeg den til dig pr.e-mail.
Husk at sætte e-mail addressen herind. ;o)
Avatar billede **civic** Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:49 #3
det ville jeg gerne have min e-mail adr. er daniel_yousafzai@hotmail.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:52 #4
Hov kirus, hvad hedder det program, kan vi få en URL?
Avatar billede kirus Praktikant
07. oktober 2001 - 15:57 #5
downloadet er blevet stoppet af programmøren.. jeg har den ligne på min PC i 1 år.. just in Case! ;o)

Filen kommer nu... ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:02 #6
Kan den klare et Soltek 67EV1
Avatar billede kirus Praktikant
07. oktober 2001 - 16:08 #7
den kan klare en Soltek SL68A.. husk at programmet er 2 år gammel... måske er du heldig og den virker hos dig...
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:34 #8
du må da godt sende den til mig knhi@post3.tele.dk så kan jeg jo prøve om den virker