Avatar billede ingenting Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:52 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Brænding af .ISO fil

Jeg prøver at brænde en .ISO fil over på en CD med programmet Easy CD Creator 5, men når jeg har brændt den over, så ligger den stadig som en .ISO fil jeg ikke kan åbne, altså jeg kan ikke benytte filen!!

Kan det ikke lade sig gøre at brænde den over og så virker den bare?
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:55 #1
har du winoncd er det piece of cake... når du \"trækker\" iso\'en over på cd\'en spørger den om du vil pakke det ud, og man svarer som en selvfølgelighed \"JA\"

kender ikke EasyCD
Avatar billede snebold Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:55 #2
Nero burning !
www.nero.com
Avatar billede well_r Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:55 #3
det er fordi du ikke skal brænde FILEN.. du skal ÅBNE filen.. :).. dette gøres ved at vælge file.. og så en af de menu punkter :D
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:55 #4
Du skal brænde som et billede ..
Avatar billede snebold Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:56 #5
Kæft der er mange af de her ISO som.
Jeg fatter bare stadig ikke hvad det er??

Men Nero kan gøre det!
Avatar billede milo Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:56 #6
OK, i easy cd creator brænder du en iso således:

File -> Record cd from cd image -> Vælg iso og find din fil.
Avatar billede net-rom Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:57 #7
File > create cd from disc image.

Og vælg så filen og sig så brænd husk at bede den om at lukke cden.
Avatar billede ingenting Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:58 #8
Kan I ikke lige forklare mig nøjagtig hvad jeg skal gøre via Easy CD Creator 5 og .ISO filen?
Avatar billede ingenting Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:04 #9
Jeg er lige ved at prøve brænde, så kommer jeg tilbage og giver point!!
Avatar billede ingenting Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:08 #10
Det virkede!! Milo og net-rom må dele point da I begge kom med løsningen...TAK!!
Avatar billede milo Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:09 #11
Så lidt :)

Forresten, du har da en pænt hurtig brænder ;)