Avatar billede desmer Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:15 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hilfe....C/R/trademarks/...

Uhu uhu uhu - sidder her og kan ikke skrive (C), ja altså tegnet for copyright og gerne også registered (R), meget mget gerne flere.... I PHOTOSHOP altså! Og har lige fået at vide at det kan man ikke???
Kan man så ikke downloade en font, tegnene el.lign. eller tegningerne fra et sted på nettet ?? Links vil være godtaget med stort kys!!!

mvh. \"desperadoz after the f****** signs!\"
Avatar billede madsfriburg Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:18 #1
Det kan du godt! Vist nok afhængigt af font, men du kan helt sikkert med dem du har!

Øhh... hvordan er det nu... du vælger et lag, klikker font (A) og klikker på din stage, så nu er parat til at skrive, du trykker derefter ALT ned og holder den nede, mens du indtaster 0169 for dit R, 0174 for dit C, ihvertfald. Andre kan jeg altså ikke huske lige nu... vender tilbage... (: (håber det virker)
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:19 #2
kig i din character map (start-programs-accessories-system tools i win2000), kopier de chars du skal bruge og indsæt dem i PS
/kanyle
Avatar billede madsfriburg Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:22 #3
Ja, (A) for font er altså et (T) i PS, og 0169 er for C\' et og omvendt... men ellers skulle det funke! (:
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:22 #4
madssfriburgs forslag virker i Photoshop ;:o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:23 #5
madsfriburg> Tak for tippet ;o)
Avatar billede desmer Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:23 #6
hmmm. kan altså ikke lige få det til at virke...
Avatar billede madsfriburg Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:25 #7
retaxes> så lidt! [:
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:26 #8
desmer> Du skal holde f.eks. venstre Alt tast nede medens du taster 0169 eller 0174, jusl at sætte den i Teksmode!
Avatar billede desmer Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:27 #9
Jo, jeg skulle lige... det virker nu!!! Fint og mange tak! Også kanyle. *S*
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:28 #10
jusl=husk
teksmode=tekstmode