Avatar billede webbie Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:15 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Et godt website...

Jeg står og søger en god webside, som kan guide en nybegynder i gennem adobe photoshop 6.0 og det at lave design til en hjemmeside.

Jeg er inde i de mest basale ting hvad angår Adobe Photoshop, så jeg er ikke helt nybegynder...
men jeg mangler at finde ud af hvordan jeg bl.a. sammensætter f.eks. 2,3 til 4 billeder med flydende overgang og en baggrundsfarve... bl.a det er hvad jeg søger.

Kan nogle fortælle mig hvor jeg kan finde noget der kan hjælpe mig.

(Jeg giver alle mine point - mange point til de der kan hjælpe mig) :D
Avatar billede trivial Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:18 #1
Er med på en Lytter:-)
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:21 #2
http://www.prodic.dk/
http://www.adobe.com/products/tips/photoshop.html
http://www.mccannas.com/pshop/photosh0.htm
...håber du finder noget.. prodic.dk er møjt godt skulle jeg hils\' å sige :)
/kanyle
Avatar billede fbj Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:25 #3
hvordan \"lytter\" man med over nettet
Avatar billede trivial Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:26 #4
Fbj-> Det er der kun nogle der kan, og jeg er en ad dem!
Avatar billede fbj Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:28 #5
Ok det var bare for sjov jeg ved hvad du mener med det
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:30 #6
...på nettet kan døve også være med på en lytter ;)
Avatar billede trivial Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:37 #7
Fbj-> Jeg ved godt det var for sjov:0)
Avatar billede prof2 Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:38 #8
Der er lidt tutorials op www.builder.asp til  PhotoShop 6 !
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:40 #9
...nærmere betegnet: http://www.builder.dk/artikler/?Id=7

;)
Avatar billede webbie Nybegynder
07. oktober 2001 - 04:44 #10
Jeg kan i bund og grund godt acceptere kanyle og prof2\'s svar, da især prof2 viste sig at være en rigtig god ide... den havde lige det jeg manglede omkring at fade...

Men jeg lader lige spørgsmålet køre lidt længere, i håb om, at der findes andre gode sider, hvorfra man kan få hjælp til Adobe Photoshop 6.0... nogle både for begyndere og øvede og eksperter !!!

Så kender nogle af jer flere sider - så kom endelig med dem! :D

WeBBie
Avatar billede marz* Nybegynder
07. oktober 2001 - 05:00 #11
jeg troede jeg faktisk havde en masse, men jeg kunne kun finde en :) og den er ok :)
http://www.phong.com/tutorials/
marz*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. oktober 2001 - 09:54 #12
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2001 - 13:29 #13
webbie->Hvis der er noget du mangler specifikt, og noget du mener andre kunne få brug for - så råb højt, så ser vi om der kan blive en lektion ud af det til prodic.dk

F.eks dit ovenstående problem med 3-4 billeder skulle ikke være det store problem.
Desuden så er den også beskrevet på prodic.dk under \"2 billeder i 1.\"
Principppet er det samme som på Builder.dk.
Avatar billede webbie Nybegynder
07. oktober 2001 - 23:13 #14
Det her er virkelig godt... jeg har faktisk fundet nogle gode steder med jeres henvisninger...

bl.a. prodic\'s side... den er faktisk god, men så især også builder.dk har hjulpet mig meget.

Jeg tjekker lige de andre... for at se om de kan bruges... men takker indtil videre... :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:02 #15
HVad så med at give point?