Avatar billede martinkildegaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:56 Der er 3 kommentarer

International på IIS

Hej

Jeg har et problem

jeg er igang med at lave en internetshop, men currency-værdier bliver formateret i US... dvs. 900 kroner og 0 ører bliver til \"900.00\" og ikke \"900,00\"

Det gør i øvrigt at når jeg skal udregne momsen (*0,20) så bliver det et underligt tal...

selvføglelig kan jeg bare skrive det i us format indtil videre men det ser ikke direkte fedt ud af have det på den måde...

Jeg håber jeg kan finde noget hjælp herinde, da det er første gang jeg er her. Jeg har hørt meget godt om stedet fra en ven så det bliver spændende at se...
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:21 #1
Er det din egen server så du selv kan rode med IIS installationen? (Og sørge for den får danske currency formater med).
Ellers komme du nok til at snakke med din host.
Avatar billede martinkildegaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:39 #2
Ja

----
IIS 5 på en Windows 2000 Server, derudover har jeg sat international og hvad dertil hører til danske formater.
Avatar billede springer Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:57 #3
Jeg mener at jeg har rodet med det engang

session.LCID=1030

skulle være læsningen