Avatar billede dcedata Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:25 Der er 6 kommentarer

Dansk Manual

Jeg mangler en dansk manual til access eller engelsk

bare et link, hvor jeg kan downloade en (PDF) fil som jeg kan skrive ud....

Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 22:45 #1
IDG er lige udkommet med EDB-hæfterne ACCESS 2000 Håndbøger del 1 og 2, samlet pris omkring 129 kr.
Avatar billede dcedata Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:56 #2
DER ER OVERHOVEDET IKKE BLEVET SVARET PÅ MIT SPØRGSMÅL. Derfor kan jeg ikke udele mine point til dig.................
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:59 #3
Du kan IKKE hente manualen fra nettet. Du kan købe den danske manual hos de fleste softwareforhandlere og boghandler.

Det er muligt du kunne finde en kopi på nettet, men dette ville være ulovligt, da også manualer er indbefattet af copyright.

NanoQ
Avatar billede dcedata Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:08 #4
Det er jeg klar over.
Avatar billede nih Novice
07. oktober 2001 - 04:46 #5
http://www.hedeskov.dk/

En dansk bog om Access og databaser
Avatar billede nih Novice
07. oktober 2001 - 04:50 #6