Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:04 Der er 11 kommentarer

Hvad syntes i?

Hvad syntes i om min flash-site om vores lille ny cocker spaniel? http://www.freja.infoside.dk/
Avatar billede jensb Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:09 #1
Jeg får bare besked på at vente...mere sker der ikke. Så umiddelbart er den jo ikke så fed
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:10 #2
hehe cool nok =)

Ikke så meget andet at siger... jo, hvad med en loadingBar i starten... Hvis man har en knapt så hurtig forbindelse kan man måske tro at siden ikke går ud på andet end at vente =)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:10 #3
hehe... hvad sagde jeg
Avatar billede jensb Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:12 #4
næh, min forbindelse er hurtig nok...det er ikke det der er problemet. Der sker virkelig ikke noget.

Jeg kan ikke lige huske hvilken version af Flash jeg, så det kan da være den der er for gammel...men så burde jeg vel få en besked om det.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:18 #5
VENT!

Og det gør jeg så i 30 sekunder.. (sidder på 1 Mbit)

De fleste netbrugere er smuttet efter max. 10 sekunder, så du bør nok have en 10, 20, 30% indlæst ting...

Jeg blev kun hængende fordi de andre sagde at der ikke skete noget *G*

Og jeg er meget modstander af at bruge flash til noget som kunne klares med HTML. En meta refresh på et par undersider kunne erstatte alt flash på siden.

:) Men keep up trying!
Avatar billede jensb Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:22 #6
ok....så prøvede jeg også bare at blive ved med at vente...og jo, så skete der s\'gu noget til sidst.

Har du indsat en pause, mens der står vent? For umiddelbart virker det ikke som om den loader noget. Jeg har sådan en lille \"webtrafik-måler\" og ifølge den downloades der intet...man venter bare.

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:22 #7
Ja ventetiden er jo rimelig lang (56k). Indholdet på siden synes jeg ikke der er så relevant, og jeg blev i hvertfald skuffet efter at have siddet og ventet.

Men opsætningen er da ok
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:26 #8
5 billeder af en hund?? gider ingen da at vente på...... bitmaps i flash er en dårlig ting
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:35 #9
Med mindre man konverterer det til flash
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:35 #10
flash = Vektor (( Sikke ne abe jeg er ))
Avatar billede espectro Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:30 #11
Min downloader heller ikke noget mens den står og venter??!!!

Der er bare 20 seks \"vent\" og når looper den, er det 20 seks \"vent\" igen.

???!

03@13\'