Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:33 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Brian vs. Tyson

Hej eksperter.....

Jeg er efterhånden temmelig irriteret over diverse kommentare fra klasse kammerater der lukker lort ud om at \"fede brian ryger i 1. omgang osv.\" Jeg har selv en del forstand på boksning og har set diverse kampe både med brian og tyson så jeg kender udemærket dem begge 2. Umiddelbart vil jeg mene at de begge 2 har 50% chance for at vinde da de et lige stærke blot på 2 forskellige måder. Tyson er god i slagene men kan ikke tage ligeså mange slag som brian imens at det er omvendt med brian. Jeg tror derfor at kampen vil blive afgjort på held. Hvad mener i? Jeg vil gerne bede folk der ikke har forstand på det om at undlade at deltage i debatten.

-Jonas
Avatar billede computer-experten Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:36 #1
Jeg tør ikke sige om det bliver i første om gang eller i anden osv.... men jeg tror helt klart TYSON vinder...brian har ikke en chance
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:38 #2
Desuden vil jeg også gerne lige nævne at brian træner styrketrænning fra 7.00 morgen til 12 formiddag og derefter fra kl 13 til kl 18 boksetrænning så enten er der en taktik bag hans mave ellers ?????

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:38 #3
Begrund dit svar!
Avatar billede eflow Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:38 #4
Tyson vinder, helt ærligt, Brian er sq ikke hvad han har været!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:39 #5
Hmm .. kan ikke liige se hvad faen det har med IT at gøre !?!?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:40 #6
Neeej men du kan vel godt se hvad det har med fri debat at gøre?
Hvis du vil terroisere noget mere så tjek:

http://www.eksperten.dk/spm/118015

Avatar billede zero-hero Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:40 #7
Siger kun en ting..::--SER GOLF I STEDET--::..(:                    Der er lidt mere at se på!!!!
Avatar billede computer-experten Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:41 #8
det bedhøves det heller ikke at være når det er FRI debat
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:42 #9
er vi gået ud over din viden tdaugaard? ;)

Ej, personligt synes jeg stadig at det er uvirkeligt at bamsen fra jylland skal kæmpe imod Banditten..

Jeg håber inderligt på at Brian vinder, men tyson er jo hamrende stærk..

Men som ham den engelske bokse-ting sagde..
For at vinde så mange kampe som brian har, skal man altså ikke kun ha\' en stor mave, der er meget mere der ligger bag.

Brian har jo bedre stats end Tyson..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:42 #10
*gaaab*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:43 #11
bbs:> Interesserer mig slet ikke for sport .. even less \'bout boxing .. prøv at høre Brian .. han lyder som om han kun har 2 hjerneceller ... måske han kun har 1 ..
Avatar billede computer-experten Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:43 #12
Måske er Brian god.......Men TYSON har vundet med sikkerhed jeg har væddet 500kr på at han vil vinde....
Avatar billede killerbrain Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:44 #13
jeg syntes også at de har en lige god chance men kampen ville have været sjovere hvis at det var for et par år siden hvor brian var på toppen af hans kariare
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:45 #14
Var det ikke for 2 år siden Brian tabte?
hmm ..
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:45 #15
eflow > i hvilke kampe har du set beviser på at brian ikke er hvad han har været? Brian har kun tabt 1 kamp og det var mod Dick \"Bull\" Ryan og det var desuden pågrund af væskemangel?

-Jonas
Avatar billede prodic Mester
06. oktober 2001 - 19:47 #16
TD->\"Bamsen\" har da haft et værtshus i Slagelse - så du skal ikke være så negativ.

Tyson kommer hamrende ud de første 4-5 omgange, overlever Brian dem så har han en chance.
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:47 #17
Hold kæft hans amerikanske træner ser sjov ud ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:47 #18
bbs > Det var den 18 Juni 1999
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:49 #19
det var nemlig det jeg tænkte ..
Der er vidst et par stykker herinde der mener at brian var på toppen af sin kariere da han tabte, thumbs up!
Avatar billede computer-experten Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:55 #20
alle dem der tror brian vinder skriv brian....og dem det tror det er tyson skriv tyson...
Avatar billede to_be_or_not_to_be Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:56 #21
brian (uheldigvis)
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:56 #22
hvorfor?
Det er jo ikke dig der stiller spørgsmålet ..
Avatar billede well_r Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:56 #23
jeg tror at tyson vil starte hurtigt..prøve at få brian ned så hurtigt som muligt..
mens brian vil stå og beskytte sig.. :)

eller skulle det være omvendt? :)
Avatar billede computer-experten Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:56 #24
Tyson
Avatar billede gfx Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:01 #25
Fede brian, har ikke en chance. Tyson han knuser ham.

De kampe brian har vundet, har alle været mod de største svanser der fandtes.

Tyson, får fyret 10 slag af, før brian når at løfte sin fede arm.

</gfx>

Avatar billede well_r Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:01 #26
det kunne jo være at brian ville gå til den..eftersom at tyson jo ikke tager ligeså mange slag som brian? :)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:39 #27
Uafgjort ?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:20 #28
Baaare vent og se gutter....BRIAN BLIVER OGSÅ VILD I RINGEN!
Avatar billede computer-experten Nybegynder
07. oktober 2001 - 10:40 #29
lol.......Selv om han bliver vild i ringen....så kan han ikke gøre nogen mod tyson....tyson tager ham for vildt......Og jeg håber selv At tyson giver ham nogen på hovedet...Brian tror han er så smart.....
Avatar billede computer-experten Nybegynder
07. oktober 2001 - 10:40 #30
nogen mo tyson = noget mod Tyson
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. oktober 2001 - 10:45 #31
Computer-Experten > Hvad forstand har du på boksning?
Avatar billede computer-experten Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:09 #32
Ja en lille smule .....Hvorfor ??
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:16 #33
Du kan ikke engang læse....Jeg spurgte ikke om du har forstand på boksning men hvilken forstand du har på det? Du kan jo ikke udtale dig på den måde hvis du ikke har fulgt begge boksere gennenm årene. Fulgt med i deres trænningsprogrammer set deres skills mm.

-Jonas
Avatar billede computer-experten Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:18 #34
Der tager du fejl... jeg sad i går og fuglt deres bokse kampe.......
Avatar billede kartolux Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:36 #35
Hvis ikke Tyson slår Brian ved en ren knockout, så taber han. Der er den uudtalte grundregel i boksning, at man ALDRIG kan vinde en kamp på points, hvis man bokser på udebane. Brian er altså sikret sejren, hvis han står op efter sidste omgang.

Af 1600 danske kampe med udenlandske modstandere har kun 2 udlændinge vundet på points i Danmark.

Brian skal holde sig på benene, hvis han vil vinde kampen.

Tyson skal knalde Brian i gulvet, hvis han vil vinde.

Sådan er reglerne.

Brian bliver knaldet i gulvet i løbet af meget kort tid. Så sæt dine penge på Tyson.

Læg i øvrigt mærke til, hvor tynde Brians arme er set i forhold til resten af kroppen. Måske er det derfor, de modstandere han har mødt til dato er blevet vækket fra deres soveplads i undergrundsbanen i New York, inden de blev fløjet til Danmark  ;0)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:48 #36
bbs lige til en orientering så er Brian ikke fra Jylland, men fra Korsør på Sjælland :-)
mit hjerte siger Brian vinder, men min hjerne siger Tyson, jeg tror ikke at Brian kan hoæde Tyson langt nok fra sig længe nok til at kunne komme til at besejre Tyson, dertil er han for \"vild\", godt nok er Tyson ikke den samme som han var tidligere, men det er Brian desværre heller ikke, men hepper nu alligevel på mælkemanden fra Vestsjælland ;-)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. oktober 2001 - 06:30 #37
Kartolux  > Du skriver at brians modstandere er fundet i en undergrundsbane?

Han har blandt mødt:

Mike Dixon som han slog på point!

Larry Holmes som han også slog på point!

Mike Hunter som han slog på tko!

Så har han tabt 1 enkelt kamp til Dick \"Bull\" Ryan som han så boksede mod igen den 1 december 2000 og vandt.

Alle dem jeg har nævnt er gode boksere! Nævn 60 gode boksere som brian ellers skulle have bokset imod?

-Jonas

Avatar billede runeevers Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:55 #38
bbs>> brians rekordliste er jo mildest talt bygget op af gang besværede, og førtidspensionister med alzheimer.. ;-)

tror klart på Tyson