Avatar billede fox1983 Nybegynder
18. februar 2000 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu og formmail

Jeg har en dropdown menu med en masse email adresser. Jeg vil gerne have det sådan at jeg vælger adressen, udfylder resten af felterne og når jeg sender det, bliver den valgte adresse fra dropdown menuen til modtageren.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede mjl Nybegynder
18. februar 2000 - 16:07 #1
Kikker lige med...!
Avatar billede mora Nybegynder
18. februar 2000 - 16:22 #2
<form name=formular action = "http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl" method=POST>
<select NAME="recipient"><option value=navn@domæne.dk>navn@domæne.dk</option><</select>
<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="redirect" VALUE ="http://www.nyurl.dk">
<input type=hidden name="subject" value="Emne">
<table border=0>
<tr><td width=30%><b>Dit navn:</b></td><td><INPUT TYPE = "TEXT" NAME = "realname"></td></tr>
<tr><td width=30%><b>Din e-mail adresse:</b></td><td><INPUT TYPE="TEXT" NAME = "email"></td></tr>
<tr><td width=30%><b>Din besked:</b></td><td><TEXTAREA NAME="besked" rows=10 cols=35></TEXTAREA></td></tr></table><br>
<center>
<INPUT TYPE=submit VALUE="SEND"></center>
</FORM>

For hver adresse laver du bare en <option> mere.
Avatar billede mora Nybegynder
18. februar 2000 - 16:23 #3
<</select> skal lige rettes til </select>

~MORA~