Avatar billede ruprect Nybegynder
17. februar 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Code Snippets

Hvad om der under de relevante områder blev oprettet et Code Snippets, hvor man kan poste sine koder til deling??

Michael
Avatar billede admin Novice
18. februar 1999 - 19:06 #1
Hej Ruprect,

Idéen er god nok, men jeg er bange for at det vil blive et mylder.
Jeg vil hellere tilbyde de af jer på Top 10 at skrive artikler om forsk. emner, hvor der så kan være source kode vedlagt.
Avatar billede nfl Nybegynder
19. februar 1999 - 12:41 #2
KANON idé med artikler, det vil jeg glæde mig til.
Avatar billede ruprect Nybegynder
22. februar 1999 - 08:53 #3
Jamen, så må man nok hellere komme igang med at lave små features.

Michael