Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:46 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

cs sigte

Hvis jeg køber en styer eller en anden gun der kan sigt, og trykker på sigte, så sigter den, med det lille krys i midten er væk. Jeg har prøvet at geninstaller men unden resultat.... Hva har jeg gjordt.....................................
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:52 #1
De sigti ligger i en WadFil... Dvs en fil som indeholder billeder i halflife/cs-mappen

Du har nok kommet til at ændre på det... Det kan være du har spillet på en server, som har en ulovlig modify... Dvs den ændrer sigtet på alle computere der logger ind, eller måske har du prøvet at lægge andre siktekorn ind... Du kan sikker løse prøblemet ved at inst CS oven på igen....
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:53 #2
De sigti ligger i en WadFil... = Dit Sigte ligger i en....
Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:57 #3
hva mener du med at \"inst CS oven på igen...\"
Jeg har lavet mit eget spry-logo, også en WADfil, kan det være det....
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:06 #4
Det har ikke noget med din eget spray- og WAD fil at gøre.
Prøv evt www.nextwish.org - her kan du finde andre sigtekorn til Steyr Aug og SIG-552. Jeg mener også de almindelige standard sigtekorn kan hentes der.
Hvis ikke, er det sikkert en console command der er ændret, som Sharkmeat nævner.

Direkte link til Crosshair sektionen:
http://www.nextwish.org/mods/misc/cstrike-zoomedxhairs.shtml
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:07 #5
Ja... du har roddet med noget du ikke skulle....

Hvad prog har du brugt ???

\"inst CS oven på igen...\" = Geninstallere CS...Kør install Exe-filen igen... så overskriver den de gamle filer..
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:07 #6
Hmmmm.....har lige checket console kommandoerne, og kan ikke finde nogen command der skulle kunne slå der hverken til eller fra.
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:09 #7
rekcuf >>  Tror du ikke han har leget med Wad-filerne ?? Jeg har slev lavet den et par gange, med min SingleP-mod...
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:10 #8
Man kan lave meget skidt...

Min CS Blev engang ødelagt da jeg bankede nogle tyskere på deres server... De ændrede min Pak0 fil... Kunne ikke åbne den =/
Kunne løses ved re-inst
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:11 #9
sharkmeat> måske........ checker lige hvilken WAD de skide sigtekorn ligger i, så er det da afklaret.

:)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:13 #10
640hudx.spr kan ikke huske nummer
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:15 #11
hehe... jeg tog fejl... det er menu\'en

crosshairs.spr
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:16 #12
men... han problem ligger i Wad-filerne
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:19 #13
har oxo lige kigget på de der sprites, men det skumle er sgu at jeg ikke selv har en crosshairs.spr ??????
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:19 #14
nå men nu er der sgu snart fodbold - må se nærmere på det imorgen.

:)

GO EBBE SAND!!!!!!!
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:20 #15
Det der sker, når du siger Customise og vælger et logo, er at den tager Bmp-filen, og compiler den ned i en Wad-fil.. Det er den wad-fil som du erstatter når du laver en ColorLogo.. Derfor når man så siger customise igen, laver den det om igen, så derfor skal man ikke sige customise..

men hvis du kludrer i noget med den WadFil, lægger den forker osv, ja... =)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:23 #16
Tjek lige mine våben jeg har lavet...

http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/mod/m92f.jpg

http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/mod/newmp5.jpg

(hvis link ikke kommer første gang, bare refresh )

Jeg er oxo igang med at mappe...
Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:21 #17
Det virker ikke..........
Jeg har været på denne side og downloade
http://www.nextwish.org/mods/misc/cstrike-zoomedxhairs.shtml men det virker ikke, jeg har prøvet at geninstaller HL og CS og nu prøvet det program fra den hjemmeside.............................................................................................................................................................................................??????????????????????????????????#++++++++++++++++++++++