Avatar billede tdamgaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trust Wireless Video & DVD Viewer

Jeg er på kig på trådløst TV/DVD, da jeg gerne vil have TV/DVD signal fra et TV til et placeret i et andet rum. Der eneste jeg har kunne finde er Trust Wireless Video & DVD Viewer (http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737894).

Er der nogen her, der har erfaring med dette udstyr?
Og findes der evt. noget som er bedre?
Avatar billede fredtoft Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:46 #1
Hej

Det fungerer!
Der er vist på markedet to funktionelt ens pakker, hvor den ene er fra Trust eller Kiss (købes over nettet), mens den anden er fra Thomson (købes i Hifi Klubben til 999). Mine erfaringer er med udgaven fra Thomson.

Generelt kan de kun sende composite billedsignal (altså ikke S-Video eller RGB) og et stereolydsignal. Kvaliteten er i mine øjne rigtig god, det er ikke synligt for mig hvad der mangler i forhold til et billigt standardkabel) Og så kan sættet også sende fjernebtjeningskoder den anden vej. Tilslutning sker med phonoplugs (RCA stik) men der ligger omskiftere med så man kan bruge SCART.

Venlig hilsen
Kim
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:01 #2
Hej Kim,

Tak for svaret - og da du er den eneste der har svaret, så får du pointene.  :-)

- Thomas