Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cs skins

Hvordan laver man sit eget skin til:
Baner
Figure
våben

Hvor kan man downloade søde skins. Hvilken bane er beste at snipe i??????
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 18:36 #2
Gode sniper-baner:
CS_Militia
DE_Dust
ES_AWP_Map
CS_Siege
DE_Prodegy
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:35 #3
Det er meget nemt...

TIl Baner: Du kan tegne det i Photoshop.. Og bruge wally til at konvertere det til Wad format. Og så bruge det som alle andre wadfiler når du mapper med Worldcraft

TIl Figurer/Models.. Du skal bruge 3Dmax eller MilkShape.. Så kan du bare ændre i models, efter du har konverteret .mdl til .sdl filer... Eller oxo kan du få fat i halflife-Modelviewer... exsportere skins til bmp format...  Lave ændringer og så importere og gemme...

Våben er det samme princip.. Du bruger max/milk til at lave figuren.. Lægger skin på osv.. Eller oxo bruger du HLmodelviewer til at importere/ekspt ....

Hvordan man DL skins???  www.cs-skins.net

Bedst at snipe i ??? hehe... Kommer helt an på det andet holdst taktik
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:37 #4
ups det var http://www.cs-skins.com/  Og den er lukket =(

Prøv http://www.counterstrikecenter.com
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:13 #5
Men er der overhovedet nogen skins som fungerer i CS 1.3?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:15 #6
Problemet med f.eks. siden Skinshack er at filerne ligger på FilePlanet, og at linkene til filerne ikke virker. Bruger DAP+
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:21 #7
Jeg har på et tidspinkt sidste år, været meget inde i modmiljøet, på Irc. Mange af dem som jeg snakkede med, lagde deres færdige modeller på www.cs-skins.net, men hvis det er lukket, så ved jeg ikke...

Jeg tror ikke du kan spille på en PB-server med andre skins... den tjekker vist dit digitale image, og hvis du har andre skins, ja så stemmer det ikke for PB
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:29 #8
Jeg har selv en anden C4 bombe, som jeg rent faktisk også brugte i CS 1.1, såååh..., og jo, jeg har ingen problemer på andre CS servere.