Avatar billede desmer Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

en <meta< tag ??

hej hej. hvad i aælverden er enm meta tag og hvad skal den bruges til? en grundig forklaring scorer kassen... *hi hi hi*
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:53 #1
www.metamaten.dk - læs lidt om det her.
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:57 #2
Hophophop - vi må hellere lægge et svar.
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2001 - 19:44 #3
<ole>
hophophop - metamaten er da absolut en af de bedre af slagsen, parazite! Tak :)
/mvh
</bole>
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:46 #4
olebole : Point som tak lægges i den dertil-indrettede beholder.
Ej, enig. Metamaten er rar. :)
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2001 - 19:58 #5
Du kan få en spand....så har du noget at hoppe-loppe i  *LooooL*  ;o)

\'rar\' eller ej...jeg bliver tit af ikke så øvede spurgt, hvordan man sikrer sig en bedre rating på søgemaskiner. I sådanne tilfælde er den da efter min mening én af de \'absolut bedre af slagsen\'  :)
/mvh
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:01 #6
olebole : Netop betydningen af mit \"rar\". Den er god at have til netop det. :)
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2001 - 20:28 #7
En truende enighed breder sig...!  =8-O
/mvh  ;o)
Avatar billede desmer Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:13 #8
okay gutter, nu er jeg enndu mere forviret - en meta-tag i html???? på det link du giver, parazita bliver jeg ikke klog tror jeg.... eller skal jeg kikke længere efter?
Avatar billede desmer Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:14 #9
kan man ikke sige det kort eller bare give eksemel på dens funktion??
Avatar billede egede Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:16 #10
www.html.dk har en forklaring på metatags...
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:16 #11
Kort kan det ikke siges, da der er MANGE funktioner i meta-tags.
Generelt kan man dog sige, at et meta-tag bruges til at give browsere og søgemaskiner specifikke informationer, såsom hvad der findes på siden, hvornår søgemaskinen skal indeksere siden igen osv. Alt dette kan du læse om på metamaten.dk - men nogen nem forklaring finder du nok ikke. :)
Avatar billede egede Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:16 #12
uups, ikke alligevel ;) sorry
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:19 #13
http://www.metamaten.dk/koder.htm : Her kan du hurtigt få et overblik over nogen af de ting du kan med metatags. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:15 #14
Takker for point! :)

www.fotx.net/parazite