Avatar billede carlito Nybegynder
06. oktober 2001 - 01:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton

Jeg har installeret Norton Antivirus 2001. Men nu er mit internet begyndt at køre herre-langsomt, hvor det før kørte ganske hurtigt!
Er der nogen, der har en idé hvorfor?
Jeg synes ellers, at det er et ganske fornuftigt program!
Skulle jeg vælge McAfee i stedet?
Avatar billede Peter Praktikant
06. oktober 2001 - 02:22 #1
det skyldes at Norton scanner alle hjemmesider inden de indlæses, hvis du stiller den til ikke at scanne internet går det hurtigere. Jeg synes ikke du skal installere McAfee istedet, NAV er langt bedre.
Avatar billede osj Nybegynder
06. oktober 2001 - 02:28 #2
Jag bruger selv Norton og kan kun støtte petter78 det virker fin og er nemt at håndterer.Selv har jeg aldrig haft virus på min maskine , alt er blevet fanget af norton.
Avatar billede yabu Nybegynder
06. oktober 2001 - 02:48 #3
Norton er OK

du beder det om at scanne alt - pakket filer kræver tid - og sider med SCRIPT ligeså - råd... slå script fra - og vælg selv.
Avatar billede hotpop Novice
06. oktober 2001 - 12:07 #4
Hvis du kører WinMe er det derfor dit internet er langsomt - NU antivirus 2001 er ikke kompatibel med winme.
Avatar billede hotpop Novice
06. oktober 2001 - 12:11 #5
sorry - det er forkert. Det er 2000 versionen der ikke er kompatibel.
Avatar billede Peter Praktikant
06. oktober 2001 - 16:43 #6
tak for point