Avatar billede sure Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Musik

Kan man få et program til at optage gamle LPere ind på computeren med?? VIGTIGT´.....
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2001 - 21:58 #1
http://www.eksperten.dk/spm/91923 - det står der noget om der.
Avatar billede jr40 Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:02 #2
Jo da, bruger selv programmet.

Du skal bruge programmet ved navn:

LP Ripper:
Plus du skal forbinde din LP afspiller i din Out stik på det lyd kort.

Bruger det selv, og det virker 100% OK.

Du kan finde programmet på www.download.com
Avatar billede sure Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:19 #3
Æhm, det med den der out, nu er det sådan at på min Plade afspiller, er der kun det røde og hvide, kabel og hvordan skal de forbindes mhs til lydkorteet ?
Avatar billede danscape Nybegynder
06. oktober 2001 - 12:06 #4
sure>>>> Du kan få et kabel, hvor er i den ene ende sidder minijacks som du sætter i din pladespiller... i den anden ende af kablet sidder der et lille stik, magen til dem der sidder på høretelefoner, mm. som passer i dit lydkort ;-)

Sådan et kabel koster ikke mere end 20 kr. eller lign. Du kan få det hos Fotohandleren eller din lokale radio/tv forhandler...

- Kasper!
Avatar billede jensb Nybegynder
06. oktober 2001 - 12:11 #5
Og så skal den vel i IN på lydkortet...
Avatar billede jr40 Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:25 #6
Jo min fejl, den skal i IN, og SORRY jeg glemte jo af sige det der med stikket, da jeg ik lige havede tænkt over det.

Håber du kan finde ud af >SURE<.

.JR40.
Avatar billede sure Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:06 #7
Thnx for alle svarene :D
Nu må vi se om jeg kan finde ud af det :D forettingerne har jo først åbent i morn :D