Avatar billede shanko Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:35 Der er 2 kommentarer

desktop settings

Jeg har nogle sære desktop settings der dukker op over alt i alle mine forskellige mapper, nogen der kan hjæpe mig med dem??, det er hvad der står i dem når jeg åbner dem..
jeg bruger win xp pro.

[LocalizedFileNames]
Launch Internet Explorer Browser.lnk=@%systemroot%\\system32\\shell32.dll,-22037
Windows Media Player.lnk=@C:\\WINDOWS\\inf\\unregmp2.exe,-4
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 22:50 #1
De komme frem fordi du har valt også at ville se vitale systemfiler, som du egenlig ikke har behov for. Hvis du sætter har igen i dem under din mappe instilling, så forsvinder de igen, og alt er som det skal være. Det er filer, som systemet bruger til at holde styr på de enklet mappers baggrund mv.
Avatar billede shanko Nybegynder
12. oktober 2001 - 16:38 #2
Ok lyder da meget sandsynligt.. Men det lyder ligt indviklet, for jeg er nybegynder inden for det her fag... men tak alligevel, håber du også kan fortælle mig hvordan jeg slår de der vitale system filer fra igen, mindes ikke at jeg kan huske at jeg har slået dem til...??