Avatar billede yyy Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formmail til hjemmeside

Hej!

Jeg har brug for en formmail...
Så man kan sende mails direkte til min indbakke..
er der nogen der har en godt HTML kode til sådan en!
Avatar billede javajava Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:51 #1
Avatar billede javajava Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:52 #2
Bliv medlem og få en gratis formmail lavet med det samme, det er ikke svært, da de gør det for dig...!!!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:52 #3
<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Ny side 1</title>
</head>

<body>

<font face=\"Verdana\"><b><font size=\"5\"><form method=\"post\" action=\"http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl\">

    <INPUT type=\"hidden\" name=\"recipient\" size=20 value=\"DIN FREAKY E-MAIL\">
      <INPUT type=hidden name=\"redirect\" value=\"SIDEN MAN SKAL REDIRECTES TIL\">

Bliv medlem<br>
</font></b><font size=\"2\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<table border=\"0\" width=\"650\" height=\"1%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"21\">
<font size=\"2\" face=\"Verdana\">
brugernavn:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"21\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"brugernavn\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">navn:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"navn\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">email:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"email\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">alder:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"alder\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">by:</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"by\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">hvad har du på dig og hvilke
      brugernavn ejer du?</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"23\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"ting_brugere\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"22\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">hvad er du blevet snydt fra?</font></td>
    <td width=\"100%\" height=\"22\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><input type=\"text\" name=\"snydt\" size=\"22\" style=\"font-family:Verdana\"></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"18\" valign=\"top\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">kommentar</font>
      <p>&nbsp;</td>
    <td width=\"100%\" height=\"18\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><textarea name=\"kommentar\" rows=\"9\" cols=\"32\" style=\"font-family:Verdana\">Har du nogen kommentar? eller andet du vil forrtælle os... skriv det her!</textarea></font></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=\"100%\" align=\"right\" height=\"18\"></td>
    <td width=\"100%\" height=\"18\">
<font size=\"2\" face=\"Verdana\">
&nbsp;
<input type=\"submit\" value=\"Send ansøgning!\">
</font>
    </td>
  </tr>
</table>
</form>

</body>

</html>
</script></noscript><script language=\"javascript\" src=\"http://ad.subnet.dk/webmeasure.js\"></script>
Avatar billede yyy Nybegynder
05. oktober 2001 - 19:11 #4
Vil ikke have nogen af dem!