Avatar billede dm00218 Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:09 Der er 7 kommentarer

WebSite hjælp

Hej...
Går du og mangler et sted at profilere dig selv?
Jeg er datamatikerstud., og mangler lige som dig et sted at vise hvad jeg kan. Derfor vil jeg lave en website til formålet. Siten skal ikke handle om mig/dig - men den skal tiltrække it-folk. Jeg har ideen, mangler bare en der kan programmere asp, eller php, og som har lavet noget forum-lignende web-programmering før.

Der vil ikke være nogen aflønning, siten skal udelukkende bruges som bevis på hvad du/jeg kan, uden kun at handle om os.

Jeg har netforbindelsen, og fast ip, mangler bare at købe et domain-navn.

Hvis du er seriøs, kan lave noget forum-agtigt web-programmering, og gerne vil vise offentligheden hvad du kan, så skriv til mig pr. email: dalgaard_m@hotmail.com.

Dette skal ses som en mulighed for evt. en studerende, der gerne vil vise sin kommende arbejdsgiver hvad han/hun kan.

Mvh. Martin
Avatar billede 4u2x Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:21 #1
Jeg er 14 år, og har beskæftiger mig med PHP, C++ og Java. Desuden har jeg også mit eget domæne www.4u2x.dk .
Det ville glæde mig, hvis du ville samarbejde med mig.
Du kan kontakte mig her på eksperten.dk, eller på min email webmaster@4u2x.dk

Hvis du er interesseret kan du bare kontakte mig.
Avatar billede 4u2x Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:24 #2
Undskyld, jeg beskæftiger mig i øjeblikket med...
Avatar billede prof2 Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:29 #3
dm00218> Hvis siden også skal vise hvad du kan?? Kan jeg ikke forstå at du ikke laver siden... Eller kan du ingen ting ?? For hvis du får en til at lave hele siden... Hvad viser siden så at du kan ?
Avatar billede dm00218 Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:36 #4
Jeg vil bla. vise teoretisk stof - hvad man skal være klar over ved bla. opsætning/implementering af netværk, og systemudvikling generelt.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. oktober 2001 - 15:38 #5
Jeg er sgu en Knag til netværk :-)
Avatar billede addy Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:27 #6
Vi er 2 drenge på 14 år og ejer siden altmuligt.com som vi vil udvikle til en portal.

I den forbindelse er vi meget interesseret i at arbejde sammen med nogen så hvis du har lyst til det kan du kontakte os på altmuligt@altmuligt.com.

Vi kan evt. fuldføre din ide på vores domæne eller oprette et nyt!

Skriv hvis du er interesseret!

*/ Addy og Jonas
Avatar billede bodhisatva Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:10 #7
Hmmm... Jeg læser selv til datamatiker, og programmerer selv jsp og java. Jeg kan da godt supplere siden med lidt forum, gæstebog, tagwall og andet popz, men du skal bare selv have serveren + domænet. Ellers skal jeg skaffe Danmarks billigste og eneste jsp-hotel.
Jeg er helt klart med på idéen og kender selv problemet med at ville vise arbejdsgivere sin kunnen.
Men kontakt mig på thiesen@direkte.org for yderligere oplysninger