Avatar billede gchris5 Praktikant
05. oktober 2001 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

opdateringer til Win98

Kan man download opdateringer til Win98, så man kan brænde dem på en cd og installere dem på den computer, hvor der er Win98, men desværre ingen internetforbindelse?!?!?!?

Hvordan?!?!?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 14:46 #1
Det eneste du kan downloade uden om \"update\" delen, er DirectX og InternetExplorer
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. oktober 2001 - 14:46 #2
Du kan vel bare hente dine opdateringer ned og så brænde programmet over på en disk????!!!!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 14:50 #4
Ja, hvis du har opgraderet en anden win98 maskine, har du en folder med \"MSUpdate\" \"Downloaded update files\" eller lignende - enten i roden af C: drevet, eller i dit Windows bibliotek. Heri kan man godt finde installationsfilerne til nogle af de updates, der ikke kan downloades direkte.

Men det kræver at det er samme win98 version på begge maskiner.
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:27 #5
Du kan bestille en Cd-Rom med alle opdateringer på Windows hjemme side !!! Gå ned i start og Klik Windows Update er derinde på siden finder du et link til at bestille en CD-Rom med Updates !!!
Avatar billede gchris5 Praktikant
06. oktober 2001 - 22:45 #6
Det bliver vist til at jeg sætte et netkort i computeren istedet og henter lortet fra nettet!
Avatar billede snubby Nybegynder
07. oktober 2001 - 14:51 #7
du kan prøve at se på WINOSCENTRAL.COM
HILSE SNUBBY