Avatar billede dj-dos Nybegynder
17. februar 2000 - 20:16 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

laur.dht.dk

HI

Jeg har lavet om på mit design så besøg lige min side:

http://www.laur.dht.dk

jeg vil også gerne have I giver mig godt forslag til at forbedre min side!
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2000 - 21:00 #1
Internal Server Error ser da ikke specielt pænt ud!
Avatar billede design Nybegynder
17. februar 2000 - 21:14 #2
Æv bæv. Serveren er tilsyneladende nede.
Hvordan skal vi så se dit site?
Avatar billede fico Nybegynder
17. februar 2000 - 22:14 #3
Serveren kan ikke findes.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2000 - 22:20 #4
Jeg kan ikke få forbindelse med Severen. Bliver afbrudt! Sig til, når den er oppe igen dj-dos!
Avatar billede rea Nybegynder
18. februar 2000 - 09:34 #5
Animerede giffer er ikke særlig populære. Jeg ville fjerne dem.

Hvorfor have MP3 på siden, når det er ulovligt som du selv skriver på en temmelig irriterende måde?

Billederne under Plums vises ikke.

Jubii-banneren er lidt malplaceret.

Din menu er okay.

:-) rea
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2000 - 10:05 #6
Hvad H.... Det ligner da ikke Netby at være nede!

Design: Smukt og stilfuldt. Mener at have set noget ligende her på eksperten i forbindelse med vudering. Ok du har tidliger haft siden oppe til vudering.

Navigaton: Er lidt sløv på visse sider!

Formål: Med de emner som siden omhandler dækker den sit formål vil jeg mene. Små pussigheder ikke værst.

Karakter: 10 på 13 ( 11 på 13 hvis hastigheden kommer med op på alle sider)
Avatar billede dar Nybegynder
18. februar 2000 - 14:31 #7
Design: *knækker mig ned i tastaturet* - jamen, det er jo HELT i skoven - hjælp...;-)
Avatar billede dar Nybegynder
18. februar 2000 - 14:31 #8
Oversat til dansk - den er griiiiiiiim!!!
Avatar billede reflex Nybegynder
18. februar 2000 - 19:44 #9
Ok manden er måske ikke den bedste grafiker der findes, men gi' dog manden en chance.
Ang. MP3, så det du har på siden (convertere, encodere osv.) er IKKE ulovligt, så tag og drop det JavaScript pis!!
Menu'en kunne godt være bedre lavet (rent grafisk).
Alt i alt er siden ikke noget vidunder 7@13
kharder> Er det den samme side vi kigger på? Eller er du bare ironisk? :)
Avatar billede dar Nybegynder
18. februar 2000 - 20:14 #10
just for fun...:-) men jeg syns nu stadig ikke den er køn...
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 00:39 #11
Hvor ligger det grimme, er det fordi du ikke har fået en sådan idé dar N..?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 00:42 #12
Hi dar har lige været en tur på dine Site, den ene kunne ikke findes, den an ser noget tomt ud, Har ikke meget med en Site at gøre eller hvad?
Avatar billede dar Nybegynder
21. februar 2000 - 17:12 #13
Skal jeg fjerne den fra min info, eller hvad er det? Det er sgu min side den kommer også til vurdering en gang når den er færdig og så kan du kommentere den lige så tosset du vil, men indtil da har jeg sgu ikke bedt om nogen kommentarer. De sider der er til vurdering har man vil lov til at kritisere? OKOK, jeg var lidt hård ved manden man han kan vil svare igen for sig selv. Det var så min mening...
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2000 - 00:09 #14
Ok, men det kunne godt være gjort på en pænere måde Dar Dar! <;o)
Avatar billede dj-dos Nybegynder
22. februar 2000 - 12:16 #15
Hi dar

prøv at checke din gæstebog!!!!:)
Avatar billede knud_edd Nybegynder
24. februar 2000 - 17:52 #16
Årrhh hold op! Siden er sgu da grim! Neeej den er en ommer!
Avatar billede fico Nybegynder
24. februar 2000 - 17:55 #17
DJ-Dos denne hjemmeside er som at stikke hovedet ned i SKRALDEØSPAND.
Nærmere den er [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret]
[censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret] [censureret].
Avatar billede fico Nybegynder
24. februar 2000 - 17:57 #18
Måske en lille overdrivelse
Avatar billede fico Nybegynder
24. februar 2000 - 17:57 #19
Men det fremmer jo forståelsen.
Avatar billede bromer Nybegynder
25. februar 2000 - 15:03 #20
Jeg er enig i at designet ikke er godt. Menuen er ok, men resten er ikke. Der er alt for "standard html" og det kan alle og det er ikke særlig pænt. Lav det om
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2000 - 22:17 #21
Hej dj-dos. Dine Image på Plums under galleri vises ikke.
Avatar billede fico Nybegynder
26. februar 2000 - 18:29 #22
DJ-DOS, en god ting er at skifte udbyder fra Netby til fx Subnet.
Avatar billede dar Nybegynder
26. februar 2000 - 21:53 #23
Rigtigt! Død over netby!
Avatar billede fico Nybegynder
26. februar 2000 - 22:30 #24
NETBY ER NOGET SKOD
Avatar billede predict Nybegynder
03. marts 2000 - 22:58 #25
Kharder >>> har du drukket af natpotten, det er sku da noget af det grimmeste længe set.

Fico >>> det var IKKE sjovt
Avatar billede predict Nybegynder
03. marts 2000 - 23:09 #26
DJ-DOS >>> )-: Det er ikke for at såre dig på nogen måde, eller for at fyre en masse lort af, men din side er altså noget skod.

1. Sort og rød: get real pal, det skriger jo til himlen.
2. Den der forbandede java applet, er temmeligt irreterende. Skod den dog.
3. Den der hammerlamme alertbox, som popper op sådan cirka en million+ gange på mp3 siden.ØV.
4. Hvis det er så ulovligt med mp3, hvorfor linker du så til dem.
5. Der er alligevel ikke nogen som hedder "loveyou", så chancen i din kærlighedstest er ikke særlig stor, slet ikke når der skal to til med det navn.
6. Siden skal være loadet ret lang tid før man finder ud af at der mouse events tilknyttet linksene i menuen.

Lidt positivt.:
1. Det er faktisk en ok effekt med grøn linksfarve on mouseover.
2. Min browser kan lukkes

Karakteren må derfor blive noget i retningen af MAX. 2 på 10 skalaen

P.R.E.D.I.C.T.
Avatar billede predict Nybegynder
03. marts 2000 - 23:12 #27
IØvrigt

citat: Hvis du ikke kan se denne Java, kan du besøge &quot;Hjælp&quot; og checke om din brower understøtter java.

I BET U, det gør den ikke ;-)
Avatar billede fico Nybegynder
06. marts 2000 - 15:43 #28
PREDICT >> DJ-Dos skulle bare lige forståe den kage han have lavet.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2000 - 14:04 #29
Nå dj-dos, du deler ikke point ud til alle og enhver. Som tak for at du har brugt tid på min Site, så afviser jeg dit svar <;o(