Avatar billede asshole Nybegynder
17. februar 2000 - 17:24 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

winnt i386

hejsa nu har jeg faaet installeret  i386 paa min baerbare  og  ja det koere jo som det skal    men jeg kan ikke komme pa nettet fordi  der ikke er noget netwark via modem  eller iss er der heller ikke osv  hvilke    mapper paa min cdrom skal  jeg smide over paa mit harddrev for at kunne installere  alt som er vigtigt?
Avatar billede hojben Novice
17. februar 2000 - 17:28 #1
Installer fra cdrommen...
Avatar billede asshole Nybegynder
17. februar 2000 - 19:25 #2
jeg har intet  cdrom  drev
Avatar billede hanno Nybegynder
17. februar 2000 - 19:50 #3
Kopier mappen "I386" over !!!

\\Hanno
Avatar billede sjensen Nybegynder
17. februar 2000 - 22:04 #4
Hvis du har installeret i386 skal du ikke have mere over, bortset fra at du formentligt skal have en driver til det netkort du vil bruge.

Hvis du ikke har i386 diret fra CD'en ovre i et separat dir på din bærbare, skal du gøre som hanno foreslår.

sjensen
Avatar billede asshole Nybegynder
18. februar 2000 - 00:26 #5
okay saa sadan noget med netwaerk via modem skal  altsaa  hentes fra c:/i386 ?
Avatar billede asshole Nybegynder
18. februar 2000 - 00:27 #6
drivere  der har jeg alt hvasd jeg skal havde paa disk (:  altsa floppy    men hvad bliver de andre mapper  paa cden saa brugt til?
Avatar billede hanno Nybegynder
18. februar 2000 - 00:27 #7
Ja det er Remote Access Service (RAS)

\\Hanno
Avatar billede hanno Nybegynder
18. februar 2000 - 00:29 #8
CPU typer MIPS/ALPHA/Power PC

Og Drivere til ikke almindeligt hardware

\\Hanno
Avatar billede hanno Nybegynder
18. februar 2000 - 00:29 #9
Og Support filer
Avatar billede asshole Nybegynder
18. februar 2000 - 01:28 #10
okay saa intet af betydning hvis det bare er til mig selv altsa en  arbejdsstation?
Avatar billede asshole Nybegynder
18. februar 2000 - 01:31 #11
altsaa de  dir som er paa cden udover  i386
Avatar billede hanno Nybegynder
18. februar 2000 - 17:47 #12
Nej, MEN hvis du har nogle enheder som Windows NT IKKE har drivere til SKAL du have dem med ! Dem kan du hente på producentens hjemmeside...

\\Hanno
Avatar billede marasmus Nybegynder
18. februar 2000 - 18:00 #13
Jeg har et problem med Winnt. Det er at jeg har brug for en service pakke mindst 3. Da jeg endeligt fandt en service pakke(6)fra internettet på side "Tucows" eller hvad de nu hedder, fik jeg besked fra windows, at det ikke kunne bruges fordi det har en anden sprog.
Så hvis en eller anden har en forslag, ville jeg være meget meget taknemlig.

E-mail: marasmus@sol.dk

M.V.H.
Martin Rasmussen
Avatar billede hanno Nybegynder
18. februar 2000 - 18:06 #14
Skal du bruge en Dansk Service Pack 3, du skal bruge hentes den her ftp://ftp.microsoft.com/bussys/winnt/winnt-public/fixes/dan/nt40/sp3/i386/nt4sp3_i.exe

\\Hanno