Avatar billede zelox Nybegynder
05. oktober 2001 - 01:48 Der er 11 kommentarer

Dansk Lessons.Tutorial. Plugin - Flash 5 (150 point)

SKAL VÆRE DANSK!! Engelsk har jeg :o)

Kan man få en \"Dansk plugin\", \"Dansk Lessons map\" eller en \"Dansk Tutorial\" til Flash 5. Så skriv endelig.

Gidder ikke de små sidder hvor man lige får atvide hvordan man laver en et 1 tal til et 2 tal :o)

Da det er yderst vigtig for mig at får det på dansk eller bare en af dem. sætter jeg her 150 point på spil.

Håber du gidder hjælpe mig!

MVH
Zelox
Avatar billede hojben Novice
05. oktober 2001 - 02:52 #2
1 & 3 er den samme!!
Avatar billede krohn Praktikant
05. oktober 2001 - 04:51 #3
Sorry
Avatar billede hojben Novice
05. oktober 2001 - 04:57 #4
og i øvrigt er ingen af dem til flash 5 ;)
Avatar billede krohn Praktikant
05. oktober 2001 - 06:04 #5
Ja jeg ved den er midlertidigt nede men den komme jo nok  op igen http://www.cybernation.dk
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
05. oktober 2001 - 19:37 #6
At lærer flash uden at kunne læse engelsk er det samme som at lære at danse med et ben.
Hvis du virkelig vil kunne bruge flash til noget brugbart vil jeg krafigt foreslå at du lære at læse engelsk.
Avatar billede zelox Nybegynder
06. oktober 2001 - 01:14 #7
Jeg kan godt engelsk.. men da der kommer nogle ting jeg ikke helt forstår. feks nogle nye ord som ikke bruges så meget andre steder, må jeg sådan gætte mig lidt til hvad det kan være! :)
Men for at blive ved emnet: så krohn, jeg havde disse link. men det er feks. bogen om flash5 og alt det.. man kan downolade bogen på dansk til f.eks. photoshop. derfer ville jeg gerne vide om der var en der havde noget sådan :)
Men ellers mange tak Krohn... de point går altså stadig til en der kan finde bogen på dansk!

MVH
Zelox
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 22:23 #8
Der sker ikke mere her så luk venligst spørgsmålet. Du kan selv oprette et svarfelt, acceptere og få dine point tilbage:)
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 11:04 #9
Der sker vist ikke mere her så husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:35 #10
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk
Avatar billede lingoman Nybegynder
18. januar 2002 - 17:34 #11
brugeren zelox har ikke været aktiv på eksperten siden 7/10/2001. Så vi kan da kun håbe at han/hun stadig er i live..