Avatar billede znapper Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Firewall

Hvordan laver man en firewall i MS $ Me edition? Pft.
Avatar billede victor44 Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:25 #1
Hvis du vil bruge den til noget seriøst, så formater maskinen og installer et mere stabilt OS.
Ellers kan du installere et af de gratis personal legetøjs firewall\'s.

Du må skilne mellem en personlig firewall som udelukkende beskytter den enkelte maskine og en \'rigtig\' firewall som beskytter et netværk.

LuF
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:29 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:43 #3
takker for et point :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 00:31 #4
Installere Tiny Firewall og konfigurer denne sammen med et program, som tjekker dit netkort.

Se i sikkerhedsmappen på expertftp\'s ftp server

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede gokkios Nybegynder
09. oktober 2001 - 11:21 #5
Mht til expertftp´s ftp server så er en del af sikkerheden omkring sikkerhed vel at man downer softwaren direkte fra producenten.
Sådan får man altid den nyeste version samt man henter filen fra et ´sikkert´ sted.
Linket til Tiny Personal Firewall bør derfor være: http://new.tinysoftware.com/home/tiny