Avatar billede curtsen Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

G6 ftp server... med dårlig upload

Det er total underligt.. på en win 98 kører kanon.
men på en w2k kører det meget meget langsomt

er der nogen der har oplevet det og har en løsning på problemet ???

jeg synes også det går langsom når jeg generelt bare skal uploade fra ftp program..
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2001 - 18:42 #1
langsomt siger du .. hvad er forskellen i kb/s

det skal helst testes fra samme sted
Avatar billede curtsen Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:49 #2
den ligger på ca 4-8 kb i win 2k
og ca 25-28 kb på win 98

Det er den samme server jeg uploader til ..
Avatar billede mums Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:00 #3
jeg har samme problem med min ftp osse lavet i G6 jeg har en 512 linje men max er 18 kb i up.nå jeg kør win2k , men med 98se virker up fint med max på.

Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2001 - 19:02 #4
har i gikket på hvorlang tid det tager at uploade..

tiden kan være den samme selv om hastigheden ser forskellig ud.
Avatar billede mums Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:12 #5
jeg har tested med fler programer og de viser osse at fart stiger og falder hele tiden og den falder og stiger mellem 2kb til 18 kb.

det ene program er net.medic. og det kommer osse med en masse fejl melinger men ikke noget jeg kan bruge til noget.

jeg har prøved at kige på tid og den er osse langtid om det.

jeg har osse samme problem med alle andra programer
Avatar billede curtsen Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:15 #6
det tager længere tid i w2k end i win 98..
Så det er et eller andet der ikke er som det skal være...

Hvad det ved jeg dog ikke...
JEg er ved at få ild i håret af det...

Jeg opgradere min forbindelse fordi jeg troede det var probelmet men nej..
det er stadig det samme....

Hvis jeg uploader fra en commando prompt ser det ud til at være ok..

men det er jo ikke til meget hjælp...
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2001 - 23:37 #7
Det kommer helt an på hvor belastet linjen er du oploader til.
Avatar billede mums Nybegynder
05. oktober 2001 - 07:35 #8
ja nu er jeg ikke helt dum , men tæt på for jeg kan nu ikke finde fejl.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 08:55 #9
Hvad står max upload speed til?

Prøv at trimme internetforbindelsen med SmartIBoost som kan hentes via expertftp i mappen internet.

Hvis det heller ikke hjæper, hvad så med at prøve en anden ftp server, der findes særdeles gode og effektive ftpservere også som freeware.

Jeg bruger f.eks. Cesarftp. G6 er en af de ftp servere, som jeg har droppet, da den ikke levede op til mine krav. omrking effektivitet og brugervenlighed.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede tslayer Nybegynder
05. oktober 2001 - 09:17 #10
Jeg mener også jeg havde det smme problem med G6, husker også jeg kæmpe dag og nat med problemmet i flere dage, intil jeg skiftede på raidenFTPD, det er efter min mening det bedste FTP server program.

http://www.raidenftpd.com/en/

Michael
Avatar billede mums Nybegynder
06. oktober 2001 - 09:49 #11
nu har jeg prøvet dem osse og igen af dem har hjulpet noget.

husk det er ikke kun ftpserver programer men osse flach fxp og så vider der ikke kan hente noget hurtigt.

men gør jeg det http så er der fuld smæk på ????? jeg ved sq ikke snart , måske skulle man bare glemme at have en server:(.
Avatar billede curtsen Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:21 #12
det lader ikke til at der en flere kontruktive forslag..
og jeg må desværre erkende ar intet af det har hjulpet...

Men tak for de gode ider...
hvis jeg finder en løsning skal jeg nok poste den.