Avatar billede quinde Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billeder laves om, så de kan ses i MAC

Jeg har et billede, som er lavet på en PC. Nu ønsker jeg at sende det til en MAC. Findes der et FREEWARE (evt. SHAREWARE) program, som kan anvendes til dette formål?
Avatar billede cd_ Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:46 #1
Jpg, gif, png og såvel andre formater kan læses på en mac uden problemer, paintshoppro 5 har support at konvertere til disse formater.
Avatar billede nuki Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:46 #2
Hvilket format er billedet i?og hvilket program skal åbne det på mac\'en
Avatar billede sibor Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:49 #3
Mac kan da godt læse jpg billeder. Du kan evt. gemme de billeder du har som jpg. Hvis du vil have godt format mener jeg også at en mac kan læse tif.
- Af programmer. Paint Shop Pro, er så vidt jeg husker shareware. Det er et udemærket program, der kan meget af det de dyre programmer også kan
- SiBor
Avatar billede quinde Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:50 #4
Okay, tak for de hurtige svar!
Avatar billede sandeq Nybegynder
05. oktober 2001 - 17:41 #5
du behøver ikke noget program..
du skal gemme dit dokument som en: jpg. tiff. pict. formater ( både pc og mac kan læse disse fil formater.
F. eks

1. gem som.
2. navn ?
3. format ?

Hygge