Avatar billede motte Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:49 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Webdesign... i flash!

Du får 1.000 point, samt et gratis mobildiskotek til din næste fest... til en værdi af 2.500,- Festen skal dog afholdes i østjylland!

Alt hvad jeg skal have tilgengæld er en hjemmeside designet i Flash. Siden skal være super professionel og indeholde animationer m.m.

Den må meget gerne være lidt poppet, da det jo netop er til et disco... du får en masse billeder, tekster samt et logo i vektor grafik. Jeg er i lære som grafiker og kan derfor hjælpe med det meste - Flash er jeg bare ikke så sej til endnu!

Jeg forbeholder mig retten til at afvise ethvert design, hvis jeg ikke er tilfreds.

Du kan se den eksisterende side på www.m-og-m.dk så du har en idé om hvad siden skal indeholde...

Designet må gerne minde om www.spacemoon.dk dog gerne flottere - selvfølgelig!! :o)

Har det fanget din interesse kan jeg kontaktes på tlf. 26 89 55 58 efter kl. 15.00 ellers smid en besked her.

Jeg modtager gerne forslag fra så mange som muligt, disse behøver selvfølgelig ikke være fuldt udviklet... blot så jeg har nogle at vælge imellem.

Mvh.
Morten Thomsen
Discotek M&M
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. oktober 2001 - 13:57 #1
Er det mulighed for at få kontant betaling i stedet?

Og hvornår skal det være færdigt?
Avatar billede motte Nybegynder
04. oktober 2001 - 14:02 #2
Der er ingen dato for hvornår det endelige design skal være færdigt... men jeg vil gerne have forslagene i hus i løbet af de næste par måneder! :o)

Betalingen kan vi snakke om... men det mest fordelagtige ville klart være en gratis fest! Vi kan spille for alle i alderen 10 til 50 år.
Avatar billede pyra Nybegynder
04. oktober 2001 - 14:23 #3
Don\'t we all :P
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. oktober 2001 - 14:31 #4
Men du hvert fald godt sende mig de logoer og billeder, så kan jeg se hvad der er at arbejde med!

cordes@oncable.dk
Avatar billede motte Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:25 #5
Du kan se vores logo og de fleste billeder på vores nuværende hjemmeside: www.m-og-m.dk
Avatar billede motte Nybegynder
05. oktober 2001 - 06:50 #6
Det er som sagt kun Flash delen jeg mangler hjælp til... selve grafikken og opbygningen af sitet kan jeg sagtens selv bidrage en del til!

Udover de 1000 point og et gratis disco til en værdi af 2.500,- får du et fast link til din hjemmeside på forsiden...

Vores logo kan iøvrigt hentes på: www.m-og-m.dk/vip
Avatar billede oersted Novice
05. oktober 2001 - 12:26 #7
Hej Motte

Nu står jeg ikke sådan lige og mangler et mobildiskotek, der skal penge på bordet, men jeg kan tilbyde dig at banke prisen i bund, hvis er interesseret i følgende:

- Du laver det grafiske oplæg (Du er jo i lære som grafiker), og en synopsis som beskriver hvordan du gerne vil have sitet opbygget.

- Jeg udfører det i Flash, og kommer selvfølgelig med forslag i forhold til dit oplæg - også på den grafiske side

Tag et kig på www.jspr.dk

Jeg arbejder P.T. på et mindre flash projekt: http://www.jspr.dk/test.html  - der er endnu ingen password funktion, bare tast enter

Send en mail, hvis du er interesseret.
jesper@jspr.dk
Avatar billede motte Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:39 #8
oersted -> Du har fået mail!
Avatar billede oersted Novice
06. oktober 2001 - 20:40 #9
hmmm , lidt under halv pris, og vi kan lave det i løbet af søndag - mandag :-)

Nå, ja til I andre: timepris 250.- ex moms.

/
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:42 #10
motte -> vil du gerne lave grafikken selv, eller vil du have en til at lave det hele?

Og hvordan vælger du hvem du vil ha\'? Sig til hvis jeg skal komme med et forslag ;)
Avatar billede motte Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:36 #11
Jeg vil meget gerne hjælpe med så meget som overhovedet muligt! Grafikken og selve opbygningen i ren HTML kan jeg sagtens selv lave... men animationerne og Flash delen skal jeg have hjælp til!

Hvis i, uden at bruge for lang tid på det, kan lave et lille forslag hver... i kan evt. bruge noget af det jeg allerede har, så vælger jeg hvem af jer som skal lave opgaven - okay?
Avatar billede oersted Novice
07. oktober 2001 - 15:58 #12
Med det budget du har, er det nok mere rimeligt at DU laver oplægget i PSD eller HTML eller andet, og beskriver hvad du kunne tænke dig..
Så må du jo afgøre udfra vores referencer, hvem du vil have til at udføre det i Flash.
Hvis tino bh vil lave et oplæg til dig er det jo bare fint, så finder I måske ud af noget
Avatar billede motte Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:16 #13
Tja, jeg forstår dig faktisk godt!.. så jeg laver et oplæg og poster det her om en lille uges tid.
Avatar billede oersted Novice
07. oktober 2001 - 23:14 #14
ok
Avatar billede motte Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:31 #15
tino_bh -> har du ikke nogle referencer?..
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:47 #16
Har jeg ikke sendt dig en mail?

Bare lad oersted få opgaven, jeg har egentlig rigligt at se til ;)
Avatar billede Himbear Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:49 #17
Det var egentlig også mest grafikken jeg var interesseret i at lave!
Avatar billede motte Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:13 #18
Okay!
Avatar billede motte Nybegynder
22. oktober 2001 - 06:58 #19
Jeg beklager meget, men de priser jeg har fået opgivet er desværre for dyre... jeg takker mange gange for opmærksomheden og den hjælpsomhed som har fundet sted, men må desværre takke nej!

Mvh.
Morten